سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پردگی: توهین به داوری در شخصیتم نمی گنجد/انتظار مساعدت از مسئولان را دارم

بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: تاکنون در رقابت های حرفه ای خود حتی اخراج هم شده ام اعتراضي به داوری نداشتم، امیدوارم در محرومیتم تخفیفی در نظر بگیرند.

حمیدرضا پردگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در تمام سالهای حضورم در فوتسال برخورد غیراخلاقی با داوران و یا حتی بازیکنان تیم مقابل نداشته ام این جریان فعالیتم در لیگ دسته یک و 2 سال حضور در جمع برتری ها را در بر می گیرد، زیرا بازیکن حاشیه سازی نیستم به همین دلیل همیشه در چارچوب قوانین بازی کرده ام. در رقابت مقابل راه ساری جو سنگینی بر بازی حاکم بود و هواداران نیز رفتار مناسبی نداشتند با توجه به اتفاقاتی که به وقوع پیوست از بازی اخراج شده ام اما حتی یک بار هم اعتراضی به داور نداشتم،ذ در نهایت نظر کمیته داوران به محرومیت چهار جلسه ای و جریمه نقدی یک میلیونی شد.

بازیکن تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود: تاکنون 3 جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشته ام اما دوست دارم پس از تعطیلات در رقابت با حفاری اهواز در زمین حضور پیدا کنم اعتراضی به داوری نداشتم اما اگر رفتار غیرحرفه ای داشتم عذرخواهی کرده و امیدوارم از محرومیت من کاسته شود تا بتوانم تیم را همراهی کنم، زیرا روند قابل قبولی را در پیش گرفته بودم و طی 2 بازی 2 گل به ثمر رساندم. امیدوارم مسئولان با توجه به سابقه اخلاقی که تاکنون کسب کرده ام کمی مساعدت به خرج دهند.

پايان متن/مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.