سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم تکواندوی استیل البرز:

برای کریمی احترام قائلم/ قرارداد سلطانی پایین تر از پیشنهاد قوامین است

سرپرست تیم تکواندوی استیل البرز علی رغم جدایی مرتضی کریمی، سرمربی سابق این تیم می گوید: هنوز هم برای کریمی احترام خاصي قائلم چون او مربی بزرگی است.

کیومرث چگینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: به عنوان سرپرست باشگاه و سرپرست تیم های تکواندو استیل البرز فعالیت می کنم و عضو روابط عمومی نیستم.
 
سرپرست باشگاه استیل البرز در خصوص جدایی هادی ساعی و مرتضی کریمی و سرمربی مدیر فنی تیم بزرگسالان این باشگاه گفت: بعد از قطع همکاری ساعی همچنان به ما مشاوره می دهد و از راهنمایی های او استفاده می کنیم برای کریمی هم احترام زیادی قائل هستم.  
 
 با اشاره به سرمربی گری مرتضی سلطانی در این تیم افزود: سلطانی از سوی تیم تکواندوی پاس قوامین مبلغ پیشنهادی بالایی نسبت به تیم ما داشت اما ترجیح داد با استیل البرز همکاری کند.  
 
وی خاطر نشان کرد: ابتدای فصل با همه بازیکنان و مربیان تیم های مختلف باشگاه صحبت کردیم که نمی توانیم قرارداد مالی با آنها داشته باشیم اما بستری فراهم شده تا بازیکنان جوان بتوانند در این باشگاه توانایی های خود را در لیگ های تکواندوی کشور نشان دهند.  
 
سرپرست تیم استیل البرز با اشاره به قرارداد شفاهی به سلطانی و فریبرز عسکری افزود: هنوز قراردادی با کادر فنی تیم بزرگسالان امضا نشده است.  
 
چگيني در خصوص بازیکنان تیم استیل البرز گفت: تمام سعی باشگاه حفظ بازیکنان فصل قبل تیم است و شاید هم از تکواندوکاران جدیدی هم استفاده کنیم، اما هدف تیم و کادر فنی بکارگیری تکواندوکاران جوان و نوجوان است.  
 
وی در خصوص بلاتکلیفی بازیکنانی که قرار بود به تیم استیل البرز اضافه شوند گفت: کادر فنی قبلی باشگاه مذاکراتی با تیم حفاری داشت تا برخی بازیکنان دو تیم با هم مبادله شوند مثلا طبق توافق قرار بود پیام قبادی را با مسعود حجی زاده تعویض کنیم اما این کار انجام نشد و تا آن جا که می دانم باشگاه حفاری هم به هیچ یک از بازیکنانش رضایت نامه نداده است اما هدف اصلی تیم استیل استفاده و حفظ بازیکنان پایه مثل پوریا عرفانیان است.  
 
چگيني تصریح کرد: مراسم معارفه کادر فنی جدید تیم برگزار شده و تمرینات تیم بزرگسالان هم برای حضور در لیگ برتر از دوشنبه آغاز شده است.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.