سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز جهاني غذا؛

بررسي يك سبد غذايي كامل در "كلينيك تغذيه"

"احمدي عامري" استاد بهداشت دانشگاه تهران و "دكتر صباغ مقدم" متخصص تغذيه ضمن بررسي يك سبد غذايي كامل به راههاي جلوگيري از اسراف را نيز بيان مي‌كنند.

"مجيد خليفه سلطاني" تهيه كننده در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه زنده و گفتگو محور كلينيك تغذيه كه هدف آن ارتقا سطح سلامت جامعه در حوزه بهداشت مواد غذايي و تغذيه است به مناسبت روز جهاني غذا با دعوت از دكتر "احمدي عامري" استاد بهداشت دانشگاه تهران و دكتر "صباغ مقدم" متخصص صنايع غذايي در خصوص بحث اجتماعي اسراف غذا و راهكارهاي خريد صحبت مي‌كنند.

وي افزود: به طور قطع بحث اسراف غذا علاوه بر اينكه از نظر مبناي اسلام امري نادرست است از طرفي بر روي سلامتي افراد نيز اثرگذار بوده است و بحث‌هاي بين المللي آن در خصوص گرسنگي نيز از تبعات آن مي‌باشد.

سلطاني عنوان كرد: در برنامه اين هفته به دنبال طراحي الگوي صحيح خريد در جهت داشتن يك سبد غذايي كامل و به دور از هر گونه اسراف تقسيم گفتني است اين برنامه پنج شنبه هر هفته بر حدت 45 دقيقه از ساعت 20 روي آنتن شبكه تهران رفته كه مخاطبان مي‌توانند سوالات خود را از طريق پيامك 10000537 مطرح كنند./ص

انتهاي پيام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.