سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

پایان جشنواره هفته فرهنگی بم

ضمن مراسمی در کتابخانه مرکزی بم جشنواره هفته فرهنگی بم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ِ کرمان ، استاندار کرمان در این مراسم به تاریخ وتمدن کهن مردم بم اشاره و خاطرنشان کرد: بم ریشه در تاریخ دارد و ارگ به عنوان نماد باشکوه آن در سراسر عالم زبانزد خاص وعام است.

اسماعیل نجار از بم به عنوان دارالصابرین یاد کرد و افزود: مردم دارالصابرین بم دارای فرهنگی غنی در ابعاد مختلف هستند بطوریکه به خوبی می توان آن ر ا در اقتصاد،هنر ومعماری مشاهده کرد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری شایسته هفته فرهنگی بم خاطرنشان کرد: مردم بم در این هفته فرهنگ غنی خود را به خوبی به همگان نشان دادند.

استاندار کرمان با یادآوری 3 بار حضور پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بمتصریح کرد: مردم بم قدرشناسی و ولایتمداری خودرا در آیین هایی مانند تاسوعا وعاشورای حسینی به خوبی نشان داده اند.

در این مراسم حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شهرستانهای شرق استان کرمان در مجلس شواری اسلامی نیز با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری برنامه های متنوع هفته فرهنگی بم ، ولایتمداری وتدین مردم این خطه از ایران اسلامی در ابعاد گوناگون را ستود وافزود: مردم بم از لحاظ ایمان،اخلاق ومذهب زبانزد جهانیان هستند.

حجت الاسلام قاسم دانشی ، امام جمعه بم نیز در این مراسم با تبریک اعیاد در پیش رو بر حضور مردم در آیین های این اعیاد خجسته تأکید کرد.

حسین زین الصالحین فرماندار بم نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش همه کسانی که در برگزاری هفته فرهنگی بم همکاری کرده اند گفت: امروز بم زیباتر وسرافراز تر از همیشه خود را به جهانیان نشان داده است ومردم بم ثابت کردند همواره توانمند هستند./ز


برچسب ها: جشنواره ، فرهنگی ، بم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.