سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستم رهگیری مرسولات پستی پیشرفت کرد

مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: امکان احصای درآمد و ترافیک سرویس های پستی به صورت خودکار هر روز بیش از پیش محقق می شود.

میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سامانه تحت وب گزارش های مدیریتی با هدف ارایه گزارش های متنوع و کلان از وضعیت حاکی شبکه پستی به منظور بهره برداری مدیران و متولیان مجموعه توسط مرکز فناوری اطلاعات تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: این سامانه به عنوان مرجع آمار و اطلاعات عملکردی شرکت پست شامل بخش های گزارشی مختلف نظیر گزارشات مالی، آماری گزارشات کیفی، گزارشات تحصیلی به شمار می رود.

وی با اشاره به این که درحال حاضر برخی از قراردادهای در سطح شبکه پستی به علت مواردی نظیر ترافیک بالای مرسولات و یا وجود نرخنامه اختصاصی از استانداردهای در نظر گرفته شده در سیستم نرم افزاری قبول مرسولات پستی تبعیت نمی کنند خاطرنشان کرد: این امر باعث قبول فیزیکی مرسولات این گونه قرار دادها و عدم امکان مدریرت و نظارت بر عملکرد آنها توسط تیم جامع گزارشات مدیریتی شده است.
میرزایی تصریح کرد: طی ماه های گذشته مرکز فناوری اطلاعات با استفاده از زیر ساخت ها و بسته های نرم افزاری تولید شده موفق به ارسال حجم قابل توجهی از اطلاعات قراردادهای خاص شبکه به سامانه گزارشات مدیریتی شده است که قرار دادهای توزیع مرسولات کارت سوخت منطقه 11 پستی و توزیع مرسولات نظام وظیفه منطقه 16 پستی از این نوع می باشد.

برچسب ها: مرسولات ، ترافیک ، متولیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.