سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرزی: انتخاب بازیکن آسیایی یک قانون است

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: صحبت هاي کرانچار دلیل خاصی ندارد و نظر شخصی وي هم نیست، اين مربي قانونی را بیان کرده که همه تیمها باید از آن پیروی کنند.

فرامرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تمام تمرکز تیم سپاهان و مسئولانش به بازیهای آینده اين تیم و هفته های پیش رو در لیگ برتر است تا بتوانیم وضعیت تیم را بهبود بخشیم و مسئله انتخاب بازیکن در اولویت های بعدی ما است.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد صحبت های کرانچار مبنی بر ملیت آسیایی بازیکن این تیم که بايد انتخاب شود، گفت: این صحبت هاي کرانچار دلیل خاصی ندارد و نظر شخصی اين مربي هم نیست. کرانچار قانونی را بیان کرده که همه تیم ها باید از آن پیروی کنند. طبق قانون همه تیمها می توانند 4 بازیکن خارجی در تیم هایشان داشته باشند. از این رو در بين این چهار بازیکن خارجی فقط 3 بازیکن با ملیت های دیگر حق حضور در تیم را دارند و حتماً باید ملیت یکی از این 4 نفر آسیایی باشد و تیم سپاهان هم 3 بازیکن ملیت های دیگر را دارد و فقط می تواند یک بازیکن با ملیت آسیایی را جذب تیم کند.

وي در مورد گزینه های احتمالی گفت: کرانچار و همه اعضای تیم در حال حاضر به فکر بازی های آینده هستند و انتخاب بازیکن را در اولویت های بعدی گذاشته اند و هنوز گزینه خاصی مدنظر نداریم.

فرامرزي در مورد وضعیت محرم نویدکیا گفت: این بازیکن هنوز از نظر سلامتی کاملاً بهبود پیدا نکرده است و هنوز در ترکیب اصلی تیم نيست و دوره بهبود خود را طی می کند. امیدواریم که زودتر به سلامتی برسد و به ترکيب تیم اضافه شود اما هنوز پزشکان از سلامتی کامل او خبری به ما نداده اند و امیدواریم به بازی های بعدی برسد.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.