سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اعمال محدودیت های ترافیکی تا جمعه

محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي مازندران اعمال مي شود

 

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندراندر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از اعمال محدوديت هاي ترافيكي از ظهر روز سه شنبه به مدت چهار روز در محور هاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز و فيروزكوه در حوزه استحفاظي پليس راه استان خبر دادگفت: با توجه به تعطيلات پايان هفته و نيز براي افزايش ايمني، ايجاد كشش و آساني در عبور و مرور وسائط نقليه، محدوديت هاي ترافيكي در اين محورها اعمال خواهد شد.

سرهنگ محمد نژاد افزود : بر اين اساس تردد موتورسيكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ مهر تا ساعت يك بامداد روز شنبه ۲۷ مهر از محورهاي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز و فيروزكوه و بر عكس ممنوع است.

وی با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد انواع تريلي و كاميون از محور كرج - چالوس گفت: تردد انواع وسائط نقليه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۶ مهر ماه تا ساعت يك بامداد روز شنبه ۲۷ مهر ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسائط نقليه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت يك بامداد روز شنبه از ۱۵ كيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

به گفته وی : تردد تمامي كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روزهاي سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران گفت: تردد وسائط نقليه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ مهر ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسائط نقليه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ از آب اسك تا رودهن به صورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد، به محدوديت هاي ترافيكي در محور فيروزكوه اشاره كرد و افزود: در اين محور تردد كليه تريلرها به استثناي تريلر هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح الي ساعت ۲۴ روزهاي سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و برعكس ممنوع است.

وی، از اعمال محمدويت ترافيكي در محور هراز از هفته جاري تا ۱۵ آبان در زمينه اجراي عمليات راهسازي در محدوده گردنه امام زاده هاشم تا آبعلي اشاره كرد و گفت: با توجه به اجراي عمليات تعريض محور هراز در محدوده امام زاده هاشم به سمت آبعلي محدوديت هاي ترافيكي در محور هراز تا تاريخ ۱۵ آبان اعمال خواهد شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.