سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاری دومین همایش بین المللی روز جهانی غذا در مشهد

سفیران و نمایندگانی از 8 کشور جهان میهمان همایش روز جهانی غذا در مشهد شدند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،مسئول برگزاری همایش هدف از این همایش را، آگاه کردن مسئولین و مقامات از اهمیت و امنیت غذایی و هم چنین اهمیت غذای کافی و مغذی برای تمام بشریت دانست.

عبدالمجید مسکوکی سیستم های غذایی پایدار برای تأمین غذای کافی و مغذی، آموزش و فرهنگ سازی برای حفظ و نگهداری مواد غذایی و نقش غذا در سلامت جامعه را از محور های اصلی همایش روز جهانی غذا در 2013 برشمرد.

مسکوکی گفت: امروز در این همایش نمایندگانی از 8 کشور سریلانکا، اندونزی، تایلند، فرانسه، کنیا، مصر و آفریقای جنوبی حضور یافته اند که این نشانه ی توجه بیشتر مقامات دنیا به حوزه ی غذا و سلامت است.

معاون پژوهشی پژوهشکده ی علوم و صنایع غذایی افزود: به دلیل توجه بیشتر مسئولین سطح برگزاری این همایش نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است.

در پایان این همایش که با حضور 400 نفر از افراد برجسته ای این حوزه از جمله نمایندگان کشورهای خارجه، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، قایم مقام وزیر در امور بین الملل، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نماینده سازمان فائو در ایران، دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، رییس مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی و دبیرکل خانه کشاورز ایران برگزار گردید از 20 نفر فعالان حوزه ی غذا تقدیر شد. /س

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، جهانی ، غذا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.