سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل شرایط خاص اجرا؛

تمامی بازیگران "ریچارد دوم" بیمه حوادث می شوند

مهدی کوشکی، طراح و کارگردان نمایش "ریچارد دوم"، به دلیل شرایط خاص این اجرا، هر 11 بازیگر این نمایش را بیمه حوادث می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  دریافتی سایت ایران تئاتر، طراحی این نمایش به گونه ای است که تمامی بازیگران  با متوسط قدی برابر سه متر، به ایفای نقش می پردازند. گروه اجرایی ضمن تلاش به منظور  ایمن سازی هر چه بیشتر شرایط  اجرا،   بازیگران را در برابر خطرات احتمالی، بیمه حوادث می کند.

نمایش "ریچارد دوم"، که از آثار تاریخی-تراژدی شکسپیر است، با نگاهی به المان های کارناوال گرایی در آثار شکسپیر، طراحی و دراماتورژی شده است. این نمایشنامه داستان سقوط ریچارد دوم، پادشاه جوان انگلستان، است که در سال  1400میلادی در زندان پمفرت به قتل می رسد.

 اجرای این اثر با معرفی گروه تئاتر "اولیس" همراه خواهد بود. این گروه تئاتری، یک گروه خصوصی است که با هدف اجرای تئاتر بر پایۀ پژوهش بنا شده است. از آنجا که اجرا در تالارهای خصوصی- آموزشی از اولویت های گروه تئاتر "اولیس" است، این نمایش از 10 آبان ماه، به مدت 20 شب در تالار استاد شکیبایی تماشاخانه "سه نقطه" به صحنه خواهد رفت. قابل ذکر است،  نمایش "ریچارد دوم" اولین اجرای عمومی  رسمی این تالار محسوب می شود./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.