سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میراسماعیلی:

جذب اسپانسر شرط اصلی اعزام کاتاکاها بود/این موضوع را حاشیه قلمداد نکنید

نائب رئیس فدراسیون جودو کشورمان گفت: از ابتدا هم به ملی پوشان کاتا اعلام کرده بودیم، در صورت جذب اسپانسر به ژاپن اعزام می شوند.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هزینه های اعزام تیم ملی کاتا به رقابت های مختلف آسیایی و جهانی طبق روال همیشگی بر عهده خودشان بوده و فدراسیون جودو به جز اسفندماه سال گذشته که تمامی هزینه های مربوط به سفر آسیایی کاتا را متقبل شد، در سایر مسابقات هزینه ها را برعهده خودشان گذاشته بود.

وی تصریح کرد: در خبری که بعد از رقابت های کشوری در سایت فدراسیون نوشتیم. تأکید کرده بودیم که در صورت تأمین هزینه های مالی و پیدا شدن حامی مالی مناسب تیم را به رقابت های قهرمانی جهان، ژاپن اعزام می کنم، فکر می کنم بی انصافی است اکنون که اسپانسر پیدا نشده و تیم را اعزام نکردیم، این اتفاق را حاشیه فدراسیون جودو قلمداد کنیم.

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: فدراسیون جودو تمامی همکاری های لازم برای برگزاری اردوها و امکانات داخلی برای تیم ملی کاتا فراهم کرد اگر اردو نمی گذاشتم و اسپانسر پیدا می شد و این تیم می توانست به رقابت های جهانی اعزام شود حتماً از ما خورده می گرفتند که برایمان اردو نگذاشته اید به همین دلیل ما شرایط تمریناتشان را در ایران فراهم کردیم و تا آخرین لحظات نیز تمام تلاشمان را برای یافتن حامی مالی انجام دادیم اما متأسفانه آنطور که دوست داشتیم اتفاق نیفتاد.

مدیر تیم های ملی جودو کشورمان اذعان داشت: ما بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تمامی مربیان تخصصی کاتا را لغو کردیم و فقط داود میقانی به عنوان مسئول و سرمربی تیم انتخاب شد و تمام مسئولیت ها به عهده وی بود.

میر اسماعیلی در پاسخ به این سوال که رضا روحانی در مصاحبه ای اعلام کرده است که کاتاکاها اسپانسر پیدا کردند اما فدراسیون جودو با اسپانسر آنها مخالفت کرد، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: من این را قبول ندارم روحانی به فدراسیون مراجعه کرد و قصد داشت برای پیدا کردم حامی مالی نقش واسطه را ایفا کند ما هم به وی گفتیم که هر کاری می کنید زودتر زیرا وقتی نداریم و باید هرچه زودتر مدارک را برای دریافت روادید ارسال کنیم.

پايان متن/مح
برچسب ها: اسپانسر ، جودو ، کاتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
دروغ میگی