سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ازدواج بخش مهمی از دین و دیانت جوانان است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی گفت : ازدواج بخش مهمی از دین و دیانت جوانان است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،نصرتی در آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج تصریح کرد : ازدواج ، جوانمردی و گذشت را در جوان افزایش می دهد و سنت حسنه حضرت رسول اکرم (ص) عامل بسیار مهم و حیاتی در جامعه در کاهش معضلات اجتماعی است .

نصرتی در ادامه بیان کرد : سنگینی مهریه و تجملات ویانگرر ازدواج خواسته دین اسلام نبوده و نیست و مهریه سنگین دغدغه بزرگی برای خانواده مبدل شده است و بسیاری از خانواده ها و جوانان را زمین گیر کرده است و راه را برای جوانان برای ازدواج مسدود کرده است.

وی در این خصوص افزود : الگو سازی در خانواده و فرهنگ سازی ازدواج آسان نیاز اصلی جامعه کنونی بوده و مشکل ازدواج آسان جوانان در کنار خوشبختی ، آینده جوانان و نیازهای مسکن و شغل بایستی حل شود.

وی حقوق خانواده ، احترام زوجین ، آگاه سازی وظایف زوجین در بخشهای دینی ، اخلاقی و حقوقی از دیگر مولفه های مهم در زندگی مشترک دانست.

آیین تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج و اختتامیه پنجمین جشنواره پیوند آسمانی و نمایشگاه ازدواج آسان آذربایجانشرقی با حضور محمد نصرتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان در فرهنگ سرای الغدیر برگزار شد.

در این آیین که با حضور بیش از 400 از زوجین جوان برگزار شد از 17 نفر از خیرین و خادمین امر ازدواج تجلیل و قدردانی شد.

در این آیین از موسسه خیریه جانثاران حاج آقا نامور به سبب اهداء جهیزیه به زوج های جوان ، ابولفضل لطفی در بخش تهیه کننده رادیو ، احمد کفایت مند در بخش تهیه کننده تلویزیون ، خانم صفورا موسویلر در بخش خبرنگار ، موسوی قاضی برتر ، شاپرک نورالهی مشاور برتر ، آقای مهری مدیر عامل قرض الحسنه مهر ایران در بخش قرض الحسنه های برتر ، کمیته امداد امام خمینی ره دستگاه برتر ، صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی رسانه برتر ، رحیم خسروی و همسر زوج قرانی ، قمر زارع همسر شهید ، مهسا پوررحمتی و همسر زوج ورزشکار ، دکتر پرویز آژیده رییس دانشگاه تبریز ، فرشته امامی زوج با مهریه کم ، بهرام فدایی حسینی خیر مسکن ساز ، سهیلا صفری کارشناس برتر دستگاهی از بهزیستی و دکتر علیرضا کافی احمدی نویسنده و خطیب فعال در بخش ازدواج تجلیل و قدردانی شد/س

 

برچسب ها: ازدواج ، دین ، دیانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.