سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور:

انديشمندان در خصوص ماموريت‌هاي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور نظردهند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور گفت: همفكري و همكاري نخبگان و انديشمندان كشور براي تحقق توسعه پايدار ضروري است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "جمشید اثنی عشری" ضمن تاكيد بر مطلب فوق گفت: با اين نگاه، از تمامي انديشمندان، صاحب نظران و دلسوزاني كه دغدغه اعتلاي نظام و توسعه پايدار كشور را دارند براي مشاركت و همفكري در اين زمينه دعوت مي‌كنيم.

براساس گزارش مركز روابط عمومي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، رئیس اين مرکز تصريح كرد: تشكيل سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، حاصل جمع دو معاونت رييس جمهور در ساختاري واحد است كه شان كارشناسي اين سازمان بر شان بودجه ريزي‌اش غلبه خواهد داشت.

وی، چابك بودن، دانش محوري، تقويت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف سازمان برنامه و بودجه و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور در سال‌هاي گذشته را از جمله وي‍ژگي‌هاي سازمان نوبنياد دانست و تاكيد كرد:  نقشه راه براي حركت در اين مسير، اجراي دقيق سياست‌هاي كلي نظام اداري، ابلاغي مقام معظم رهبري و سند چشم انداز ايران 1404است و انتظار داريم در اين برهه كه فرصت طلايي تاسيس ساختاري محكم و كارشناسي شده براي سياست گذاري، راهبري و پايش موثر توسعه در كشور ايجاد شده، همه انديشمندان و صاحبان تجربه ونظر، با انتقال نظريات و پيشنهادهايشان، رسالت ملي خود را ايفا كنند.

اثنی عشری‌گفت: تمامي ديدگاه‌هاي دريافتي را مغتنم و ارزشمند مي‌دانيم و از آنها در برنامه‌ها و سياست‌هاي در دست تدوين سازمان در شرف تاسيس بهره خواهيم برد.

وي درادامه بر ضرورت استفاده بهينه صاحب‌نظران از فضاي تعاملي ايجاد شده در آستانه شكل گيري سازمان جديد تاكيد كرد و گفت: به اين منظور از انديشمندان، صاحب‌نظران، استادان دانشگاه‌ها، خبرگان و متخصصان مديريتي و اقتصادي، مديران و فعالان نظام اداري دعوت مي‌شود توصيه‌ها، پيشنهادها و ديدگاه‌هاي خود را به مركز روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت به نشاني الكترونيكي pr@mdhc.irارسال نمايند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.