سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار بازيكن جديد در شهرداري گرگان؛

کبير: در 3 پست بازيكن كم داريم

سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان با تاكيد بر جذب چهار بازيكن جديد و جدايي 3 بازيکن فصل قبل گفت: هنوز در 3 پست دنبال بازيكن مي گرديم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم بسكتبال شهرداري گرگان كه هفته قبل ميزبان يك ديدار خيرخواهانه با تيم ملي بسكبال بود براي فصل جديد سوپر ليگ با مجيد قاسم زاده، محمد خالقي فر، محسن توانا و محسن خسروي قرارداد بسته و بابك نظافت، كاوه نورافزا و سينا هادي زاده از اين تيم جدا شده اند.

اسداله كبير، سرمربي تيم بسکتبال گرگان توضيح مي دهد: ما همچنان به دنبال يك گارد رأس يك بازيكن پيراموني و پست پنج مي گرديم.

 در حالي كه هفته قبل نام جواد داوري به عنوان يكي از بازيكنان مورد نظر گرگان مطرح شد، سرمربي اين تيم شرايط مالي را پيش كشيده و مي گويد: ما علاقه زيادي به جذب بازيكني به توانمندي جواد داوري داريم اما اين بازيكن با باشگاه ماهان قرارداد دارد و از طرفي توان مالي ما هم اجازه جذب چنين بازيكني را نمي دهد.

تيم گرگان بعد از تعطيلات اين هفته برنامه ريزي لازم براي انجام بازي هاي تداركاتي را هم انجام مي دهد.

* ديدار خيرخواهانه با تيم ملي در تقويم سالانه قرار گرفت

كبير در مورد ديدار خيرخواهانه هفته قبل با تيم ملي تاكيد كرد:‌ بعد از برگزاري اين ديدار تصويب شد كه هر سال در يك روز پايان هفته در تاريخ 15 تا 22 مهر بازيكنان تيم ملي براي انجام ديدار خير خواهانه با هدف كمك به كودكان بيماري هاي خاص به گرگان سفر كند.

كامراني، آفاق، سهراب نژاد، ارغوان جمشيدي، داوري و داورپناه از ملي پوشاني بودند كه در ديدار با گرگان حضور داشتند. به جز چهار بازيكني كه در خارج از كشور به سر مي بردند، صمد نيكخواه هم به خاطر مشكلات شخصي به گرگان سفر نكرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.