سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از عملکرد تیم سپاهان در 2 ليگ اخير

سپاهان تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته از 12 بازی انجام داده 22 امتیاز کسب کند و در رده دوم جدول قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم سپاهان مدعی قهرمانی که در لیگ سیزدهم شروع ضعیفی داشت دوباره به روزهای اوج خود برگشته و در حال حاضر بین مدعیان قهرمانی قرار گرفته است.

تیم سپاهان در لیگ دوازدهم با 11 بازی انجام داده خود و یک بازی عقب افتاده 21 امتیاز کسب کرد و در رده نخست جدول لیگ برتر قرار گرفته بود. این تیم از 11 بازی انجام داده توانسته 6 برد در کارنامه خود به ثبت رساند و از 5 بازی دیگر خود 3 مساوی و 2 باخت کسب کرد.

خط حمله این تیم بعد از تیم های فجر سپاسی و فولاد اصفهان با 17 گل زده در رده سوم گلزنان قرار دارد و خط دفاع سپاهان با 8 گل خورده، دومین جایگاه را در جدول بعد از تیم فجر با تفاضل 10 گل بدست آورد.

اما در فصل سیزدهم تیم سپاهان بازهم جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کرد و از 12 بازی خود توانسته است 22 امتیاز کسب کند بعد از فولاد 25 امتیازی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

سپاهان در اوایل لیگ ضعیف عمل کرده اما رفته رفته به انسجام درونی خود رسید و به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد و اکنون از 12 بازی انجام داده خود 6 برد کسب کرده و به 4 تساوی رسيده و 2 بازی دیگر خود را واگذار کرده است.

خط حمله این تیم خوب عمل کرده و توانسته 14 بار دروازه حریفان خود را باز کند و همچنین خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی داشته است و 7 گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده است و توانسته با امتیاز 7 بهترین تفاصل گل را در جدول لیگ برتر داشته باشد و اکنون در بالای جدول براي رسیدن به قهرمانی این فصل تلاش می کند.

قابل ذکر است، سپاهان جمعه 26 مهر به مصاف تيم فوتبال سایپای البرز مي رود. این روزها سایپا با 16 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.