سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کردستان نیازمند ایجاد بسترهای لازم به منظور توسعه صنعت گردشگری است

نائب رییس انجمن دفاتر مسافرتی کردستان این استان را یکی از نقاط گردشگر پذیر کشور دانست و بر ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و رونق گردشگری در این استان تاکید کرد.

 

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، جواهری  با اشاره به اینکه رشد قابل توجه صنعت گردشگری هم از لحاظ کمی و کیفی به صورت محسوس قابل لمس است، گفت: ورود بیش از 9 میلیون مسافر در شش ماه اول امسال به استان کردستان را به این معنی دانست که کردستان به عنوان مقصد گردشگری در سبد گردشگری مردم ایران قرار گرفته است.
وی وجود امنیت پایدار در سایه تلاش نیروهای نظامی و انتظامی را مهمترین عامل ورود این میزان مسافر به استان عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی درست از ظرفیتی که برای استان ایجاد شده بهترین بهره را برد.
وی افزود: تلاش بیش از پیش در راستای تبدیل گردشگران داخلی به توریست های پایدار تاکید کرد و گفت: ایجاد بسترهای مناسب به منظور تقویت ورود گردشگران عراقی با توجه به درآمدزایی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گفته نایب رییس انجمن دفاتر مسافرتی کردستان، صنعت گردشگری و توریست جایگزینی برای توسعه استان است که باید به صورت ویژه مورد توجه مسوولین قرار گیرد.
وی با اشاره به میزان سودآوری گردشگران عراقی در استان افزود: بر اساس محاسبه برای ایجاد هر فرصت شغلی در استان 100 میلیون ریال نیاز است که با ورود سه گردشگر عراقی این هزینه تامین می شود.
نایب رییس انجمن دفاتر مسافرتی کردستان در پایان اعطای تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی با هدف ارتقا امکانات و آموزش نیروهای انسانی مرتبط با حوزه گردشگری را از دیگر نیازها در این حوزه برشمرد/س

برچسب ها: صنعت ، گردشگری ، بستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.