سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج/

اصولگرایان هیچ‌گاه به فکر تخریب مدیریت بومی استان نیستند

فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای اصولگرای استان به فکر تخریب مدیریت بومی جدید نیستند و در راه موفقیت مدیران هیچ‌گاه سنگ‌اندازی نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشكاه خبرنگاران ،‌ خلیفه خلقی‌پور شامگاه دوشنبه در دیدار برخی فعالان سیاسی اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد با خادمی استاندار اظهار کرد: وقتی فعالیت نخستین استاندار بومی استان در اوایل دولت احمدی‌نژاد آغاز شد، نیروهای غیر همسو و برخی سایت‌ها به شدت به تخریب این مدیریت پرداختند.

معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حجم تخریب‌ها از سوی این دو دسته به قدری زیاد بود که گفتن آن‌ها وقت بیشتری می‌خواهد، اما امروز نیروهای اصولگرا به هیچ وجه دنبال تخریب دومین مدیریت بومی استان نیستند.

وی تخریب را در قاموس جریان اصیل اصولگرا ندانست و گفت: این جریان در استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال سهم‌خواهی از مدیریت جدید نیست و تنها هدف ما خدمت به نظام است ولو هیچ مسئولیت و سمتی نداشته و نظاره‌گر امور باشیم.

معاون اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که شفاف می‌گوییم در بیرون زمزمه‌هایی است که برخی نیروها و مدیران را برای گزینش و چینش به استاندار تحمیل می‌کنند، تصریح کرد: البته این انتظار هست که در استان ما چنین رویه‌ای همیشه وجود داشته باشد و بسیاری در فکر تسلط بر مدیریت‌ها‌ باشند.

خلقی‌پور مدیریت در استان کهگیلویه و بویراحمد را سخت‌تر از همه جای ایران دانست و گفت: حتم داریم اگر استاندار بومی بتواند در استان ما موفق عمل کند، بی‌شک در آینده خواهد توانست وزارتخانه‌ای را هم بدون هیچ مشکلی اداره کند.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد البته انتقادی هم به نحوه گزینش میران در دولت منصوب به اعتدالگرایان داشت و گفت: دولتی که از اعتدال و میانه‌روی دم می‌زند چرا از اصولگرایان مستقل هیچ استفاده‌ای نمی‌کند که ما می‌بینیم تاکنون در کل کشور و در استان ما کمتر چنین موضوعی در دستور کار قرار گرفته است./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.