سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

برگزاری 24 دوره آموزشی مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امسال 24 دوره آموزشی مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صابر پرنیان امروز اظهار داشت: امسال تعداد 24 دوره آموزشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی به 840 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی و نیز کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در سه حوزه مدیریتی، کارآفرینی و مهارتی آموزش‌های لازم داده شد.

پرنیان به تورهای صنعتی برگزار شده در راستای آشنایی مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های روز و شناخت و ایجاد زمینه همکاری با سایر مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد و ابراز داشت: امسال شش تور صنعتی توسط این شرکت برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی یادآور شد: از این تعداد دوره آموزشی چهار تور صنعتی برگزار شده که تورهای خارج از کشور بوده و در کشورهای ترکیه، هند و مالزی انجام شده است.

پرنیان با اشاره به حمایت شرکت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، عنوان کرد: در سال 92 از دو عنوان پایان‌نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد با انعقاد قرارداد همکاری حمایت‌های لازم انجام شده است.

وی به اهمیت آموزش در راستای توسعه و ارتقای منابع انسانی واحدهای تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های آموزشی شرکت در سال جاری برگزاری دوره‌های مدولار ایجاد و توسعه صنایع کوچک هست./ج1

برچسب ها: تور ، سرمایه ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.