سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

3 ورزشکار قمی به مسابقات پاراآسیایی 2013 اعزام می‌شوند

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از اعزام سه ورزشکار قمی به رقابت‌‌های پاراآسیایی قهرمانی سال 2013 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمود شریفی اظهار داشت: 2 بازیکن در رشته والیبال نشسته و یک بازیکن در رشته بسکتبال با ویلچر نمایندگان ورزش جانبازان و معلولین استان قم در ترکیب کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های پاراآسیایی هستند.

وی ادامه داد: کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های پاراآسیایی با عنوان کاروان غدیر متشکل از 74 ورزشکار به کشور مالزی که میزبانی برگزاری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارد، اعزام می‌شود و سه ورزشکار قمی نیز آن را همراهی می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: علاوه بر بازی‌های پاراآسیایی جوانان 2013 در کشور مالزی، ورزشکاران جانباز و معلول استان قم رویدادهای مهمی همچون پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی 2014 و پارالمپیک 2016 برزیل را نیز پیش‌رو دارند.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های پاراآسیایی جوانان افزود: کاروان ورزشی جانبازان و معلولین کشورمان در دوره قبلی این بازی‌ها که در کشور ژاپن در سال 2009 برگزار شد موفق به کسب رتبه دوم شده است و امیدواریم که در کسب مقام نیز موفق باشد.

شریفی ادامه داد: سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2014 از سوم تا هشتم آبان‌ماه در 14 رشته ورزشی در مالزی برگزار خواهد شد و کشورمان با نام کاروان غدیر در این بازی‌ها شرکت می‌کند در حالی که شعار این رویداد با عنوان «زمانی که احساسات اوج می‌گیرد، آرزوها محقق و دوستی‌ها تقویت می‌شود» در نوع خوب جالب توجه است.

وی خاطرنشان کرد: کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات در 9 رشته ورزشی نماینده دارد، بسکتبال با ویلچر 10 ورزشکار، دو و میدانی 19 ورزشکار، شنا هفت ورزشکار، والیبال نشسته 10 ورزشکار، تنیس روی میز 6 ورزشکار، بوچیا چهار ورزشکار، وزنه‌برداری پنج ورزشکار، گلبال پسران 6 ورزشکار، گلبال دختران 6 ورزشکار و جودو یک ورزشکار در وزن 60 کیلوگرم شرکت کنندگان ایران در این رده از رقابت‌ها به میزبانی کشور مالزی خواهند بود.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: مرتضی جعفری و حسین گلستانی 2 ورزشکار قمی در رشته والیبال نشسته هستند که در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان کشورمان راهی این دوره از مسابقات پاراآسیایی می‌شوند.

شریفی افزود: در مجموع تعداد 126 نفر اعضای کاروان ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند که این تعداد شامل ورزشکار، کادر فنی و همراه است و در مجموع قرار شده یک‌هزار و 453 ورزشکار و همراه در 14 رشته ورزشی در بازی‌های پاراآسیایی 2014 حضور یابند./س

برچسب ها: قم ، اعزام ، ورزشکار ، مسابقه ، پار ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.