سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انیمیشن ابزار نا محدود معرفی فرهنگ و تمدن غنی مااست

کارگردان تلویزیون گفت: با بهره مندی از فضایی نامحدود انیمیشن برخلاف تولیدات سینمایی به خاطر نبود امکانات در حوزه ساخت فیلم های فاخر می توان در جهت بیان تمامی ابعاد تاریخ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی با خلق تولید ات ارزشی قدم های بزرگی در این رابطه بردارد .

حمید رضا حافظی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سینما و تلویزیون برای حرکت در جریان پشتوانه سازی باید با توجه ویژه به امر تامین ذائقه مخاطبان کودک و نوجوان با حمایت از سینما گران این ژانر در مباحث مادی و معنوی بستر را برای تولید انبوه در این ژانر فراهم کنند .

وی در ادامه این مطلب افزود : بخشی از سینمای کودک تحت عنوان انیمیشن به دلیل جذابیت فراوان و برخورداری از قالبی فانتزی حتی برای بزرگسالان با تامین بودجه برای فیلمسازان کودک می توان زمینه گرایش دوباره آنها را به ساخت چنین آثاری در حوزه سینمای کودک و نوجوان فراهم کرد .

کارگردان تلویزیون کشورمان با اشاره به هزینه های کلان تولید انیمیشن در کشوراضافه کرد : با وجود هزینه های کلان تولید انیمیشن در کشورمسئولان با اختصاص بودجه ای مناسب به این بخش دامنه تولید آثار انیمیشن را در ایران گسترش دهند وهنرمندان زیادی که از این هنر ارزشمند برخوردار هستند را وارد حوزه تولید کنند .

حافظی درخاتمه انیمیشن را به عنوان ابزاری نا محدود برای معرفی ابعاد مختلف تاریخ ایران معرفی کرد و اظهارداشت : با بهره مندی از فضایی نامحدود انیمیشن برخلاف تولیدات سینمایی به خاطر نبود امکانات در حوزه ساخت فیلم های فاخر می توان در جهت بیان تمامی ابعاد تاریخ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی با خلق تولید ات ارزشی قدم های بزرگی در این رابطه بردارد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.