سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كتاب استاد دانشگاه اميركبير به عنوان برگزیده فصل انتخاب شد

کتاب استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده در بیست و پنجمین دوره جایزه کتاب فصل بهار 92 انتخاب شد. .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کتاب دکتر مهرداد عابدی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده بیست و پنجمین دوره جایزه کتاب فصل بهار 92 در بخش علوم کاربردی انتخاب شد.
 
دکتر عابدی استاد گروه قدرت دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و تاکنون موفق به ترجمه و تالیف 30 کتاب در زمینه مهندسی برق شده است و دو کتاب وی برنده جایزه شورای انرژی کشور و انتشارات دانشگاه تهران نیز شده است.
 
این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این کتاب با عنوان سیستم های قدرت الکتریکی با محوریت آشنایی با سیستم های انتقال و توزیع انرژی الکتریکی و سیستم های قدرت در دو جلد تدوین شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کتاب سیستم های قدرت (جلد اول)شامل فصول 1تا 10  برای درس بررسی سیستم های قدرت (1) در تمام گرایش های دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه و تدوین شده است.
 
عابدی تصریح کرد: جلد دوم کتاب سیستم های قدرت الکتریکی شامل فصل های یازدهم تا بیست و دوم به تحلیل سیستم های قدرت از قبیل مسائل پخش بار، اتصال کوتاه و پایداری اختصاص دارد و برای درس بررسی سیستم های قدرت( 2) در گرایش قدرت در دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه شده است.
 
وی تاکنون موفق به تالیف 300 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های داخلی و خارجی شده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
وحید وحیدی
۲۳:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سلام جایی رو پیدا نکردم تو سایت شما که با هاتون ارتباط برقرار کنم به ناچار از این را ه وارد شدم
عرض کنم که از امروز سازمان سنجش اقدام به تکمیل ظرفیت ارشد کرده اما هنگام خرید کارت اعتباری جایی برای ثبت نام و انتخاب کد رشته محل وجود ندارد لطفا اطلاع رسانی کنید با تشکر