سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطف اله نسبی در واکنش به صحبتهای زارع پور:

دست علیدخت را می بوسم که پشت بازیکنان ایستاد!

بازیکن باسابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: زارع پور در مصاحبه هایش مدعی شده از نظر فنی مشکل داشتم که از تیم ملی خطم زده است، نمی دانم اگر مشکل دارم پس چرا سرمربی تأییدم کرده بود؟

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در واکنش به صحبتهای محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در خصوص اینکه لطف اله نسبی به دلایل فنی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده است، اظهار داشت: از زمانی که زارع پور روی کار آمد نه تنها با من و خانواده ام، بلکه با تمامی کردها مشکل داشت وی به ترتیب تمامی آنها را کنار گذاشت کسانی از جمله جمیل لطف اله نسبی، کوکبی، کاسب و ... بعد هم نوبت به من رسید و نمی دانم به چه علت این خصومت را دارد؟

وی تصریح کرد: در اوایل روی کار آمدن وی من 22 ساله بودم و بهانه می آورد که این بازیکن جوان است اکنون 27 ساله شدم، حالا دیگر بهانه چیست چرا در تیم ملی راهم نمی دهند؟ پیر شده ام؟ نمی دانم زارع پور کدام مسائل فنی را مد نظر قرار داده است که من آن را ندارم، اصلا اگر من از نظر فنی مشکل داشتم چرا علیدخت  نام من را در لیستش نوشت؟ سرمربی تیم ملی از نظر فنی بیشتر می داند یا رئیس فدراسیونی که پینگ پنگ را بلد نیست و اطلاعی از قواعد بازی آن ندارد؟

بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز اذعان داشت: من دست علیدخت را می بوسم که پشت بازیکنان و عقایدش ایستاد سالهاست بعد از رفتن کاسب ما مربی با جسارت وی در تیم ملی ندیده بودیم ، علیدخت به خاطر اعتقاداتش استعفا داد و این حرکت بسیار زیبایی است.

لطف اله نسی با گله مندی از وضعیت حاکم بر تنیس روی میز کشور و کنار گذاشتنش از تیم ملی گفت: تأسف می خورم به تمام زحماتی که سالها برای پوشیدن لباس مقدس تیم ملی کشیدم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم در فدراسیون کنونی رابطه جای ضابطه را گرفته است و ما کاشتیم اما دیگران درو می کنند و کسی به زحمتی که کشیده ای یا بازیت کاری ندارد و مسائل دیگر ارجعیت دارد.

وی تأکید کرد: در تمای رقابتهایی که همراه تیم ملی اعزام شدم از جمله رقابتهای قهرمانی جهان آلمان، روتردام ،مسابقات آسیایی گوانگ جو و ... برای کشورم کم نگذاشتم و بهترین بازیها را انجام دادم، حتی در روتردام بهترین بازیکن ایران شناخته شدم کدام یک از آنها و سوابق من نشان می دهد که از نظر فنی مشکل دارم؟ شاید من را به خاطر مصاحبه ام که از به تعویق افتادن مسابقات انتخابی تیم ملی انتقاد کرده ام از لیست ملی پوشان خط زده است.

ملی پوش سابق تنیس روی میز افزود: این بار اول نیست که انتخاب می شوم و از حضور در تیم ملی ناکام می مانم، می دانم تا وقتی زارع پور هست به جایگاه اصلیم نمی رسم و فقط می توانم بگویم جز افسوس به حال و روز این روزهای پینگ پنگ کار دیگری از دستم بر نمی آید.
برچسب ها: تنیس ، میدیا ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.