سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان كل كشور/4

گمانه زني براي آزادي متهمان فتنه 88 غلط است

سخنگوي قوه قضاييه گفت: در جریان فتنه 88 ظلم بزرگی به مردم و نظام وارد شد که در ان افرادی دخالت داشتند که بعضی از آنها به خارج از کشور رفته و برخی هم در داخلی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا پرونده موسوی، کروبی و رهنورد از قوه قضائیه گرفته شده و به شورای عالی امنیت ملی سپرده شده است، گفت: اتفاق خاصی در اين زمينه نیفتاده و پرونده نیز به جایی محول نشده است.

وی ادامه داد: در جریان فتنه 88 ظلم بزرگی به مردم و نظام وارد شد که در ان افرادی دخالت داشتند که بعضی از آنها به خارج از کشور رفته و برخی هم در داخلی حضور دارند.

دادستان كل كشور تاکید کرد: آنهایی که در داخل بر مظان اتهام قرار دارند باید نسبت به جبران ظلمی که به نظام و مردم کرده‌اند اقدام کنند و ضمن توبه خسارتهایی که زده‌اند را تامین کنند که تاکنون در این زمینه اتفاق خاصی نیفتاده است.

وي در ادامه در مورد گمانه‌زنی‌ها برای آزادی سران فتنه به مناسبت عید قربان، گفت: قرار نیست همچین اتفاقی بیفتد چون قبلاً به مناسبت‌های مختلف عفو برای زندانیان امنیتی داشته‌ایم دیگر عفوی برای آنها در این دو عید نخواهیم داشت.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.