سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جلالیان قم را صاحب قهرمانی مسابقات تور تنیس آسیا کرد

محمدحسین جلالیان تنیسور آینده دار قمی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای بخش دوبل تور تنیس آسیا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا ویژه تنیس بازان رده سنی زیر 14 سال هفته‌های اول و دوم خود را در تیرماه سال جاری به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران پشت سر گذاشت و با درخشش نماینده تنیس قم یعنی محمدحسین جلالیان همراه بود.

این تنیس باز آینده دار که از سال جاری با درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور و هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا به عنوان یکی از چهره‌های آینده دار تنیس کشور خود را معرفی کرده است، در رقابت‌های غرب آسیا نیز عضو تیم ملی اعزامی کشورمان به بیروت لبنان بود.

جلالیان به محض بازگشت از کشور لبنان و پیکارهای تنیس قهرمانی زیر 14 ساله‌های غرب آسیا همراه با تیم تنیس نوجوانان قم به مسابقات دور برگشت لیگ برتر قهرمانی تنیس آینده سازان باشگاه‌های کشور رفت و با درخشش خیره کننده در کنار سایر اعضای تیم تک فارم قم این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کرد.

این تنیس باز آینده دار بدون اینکه زمانی برای استراحت کردن داشته باشد برای مسابقات هفته سوم تور تنیس آسیا در لیست تیم ملی کشورمان قرار گرفت و بدین ترتیب در رقابت‌هایی که به میزبانی هیئت تنیس استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، به همراهی تیم ملی رفت.

تیم ملی تنیس زیر 14 سال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا در جدال با تمام رقبای خود عملکرد بسیار خوبی داشت زیرا در هر دو بخش دختران و پسران موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرد و عامل این موفقیت‌ها نیز تنیس باز آینده دار قمی بود.

جلالیان در بخش انفرادی نمایش بسیار خیره کننده‌ای داشت و با غلبه بر تمام حریفانی که در مراحل مختلف مقابل وی قرار گرفتند توانست خود را به دیدار نهایی برساند اما در دیدار نهایی بدشانس بود که مقابل دیگر نماینده کشورمان یعنی امیرمحمد ادب جو تن به شکست داد و نایب قهرمان شد.

بعد از برگزاری دیدارهایی نهایی و رده بندی بخش انفرادی سومین هفته تور تنیس آسیا در زمین‌های تنیس مجموعه شهید خیابانی تبریز، نوبت به برگزاری مسابقات نهایی و رده بندی بخش دوبل یا دو نفره این مسابقات رسید که طی آن ترکیب دو نفره امیرمحمد ادب جو و محمدحسین جلالیان تنیس باز قمی از سد تیم حریف گذشت و بدین ترتیب به مقام قهرمانی رقابت‌های بخش دو نفره هفته سوم تور تنیس آسیا دست یافت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.