سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران؛

سرپرست "وزارت علوم" قانون اساسی را قبول ندارد

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی این دانشگاه در حضور رئیس جمهور از انتخاب جعفر توفیقی به عنوان سرپرست وزارت علوم انتقاد کرد.

 به گزارش خبرنگار  دانشگاهي باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل، ناصر آراسته مسئول بسیج دانشگاه تهران در این مراسم که با حضور رئیس جمهور ، وزیر بهداشت و سرپرست وزارت  علوم برگزار شد خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی گفت:  ما دانشجویان بسیجی شما را رئیس جمهور  منتخب و قانونی کشور و تربیت شده امام (ره) می دانیم.



 
 وی افزود:  آقای روحانی شما از شورای نگهبانی تایید یه گرفته اید که در سال 88 انتخابات ریاست جمهوری را سالم اعلام کرده و عده ای بنا به ادعاهای واهی ماده 8 این کشور را به بحران کشیدند
 
 آراسته گفت:  جمهوری اسلامی  ایران در 35 سال از عمر خود ثابت کرده است که اهل خیانت نیست و انتخابات 24 خرداد گواه این ادعاست.
 
 آراسته تصریح کرد:  پیشرفت کشور تنها به واسطه ارتباط با جوانان و اندیشمندان داخلی حاصل می شود نه ارتباط با  غربي ها و اتفاقات رخ داده در سفر نیویورک این بند را نسبت به دولت تقویت کرد که راهبرد و خروج از این وضعیت اقتصادی صرفا به خارج از مرزها ی کشور بستگی دارد.
 
 مسئول بسیج دانشگاه تهران  در ادامه گفت: دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم است و کسی که می خواهد در جمهوری اسلامی وظیفه ای را به عهده بگیرد باید به قانون اساسی پایبند باشد اما سرپرستی که شما برای وزارت علوم انتخاب کرده اید  قانون اساسی  را قبول ندارد و آن را زیر سوال می برد.
 
وی در ادامه افزود:  ما همانگونه که در سال 83  از رئیس جمهور حمایت کردیم از شما هم حمایت  خواهیم کرد و مانع از اقدامات برخی اراذل خواهیم شد.
 
وی در  خصوص سرپرست وزارت علوم افزود:  در سال های مدیریتی ایشان در دوران اصلاحات سایه افراط و تفریط ها در دانشگاه ها حاکم شد تا آنجا که به رئیس جمهور وقت اهانت شد و دانشجویان بسیجی از رئیس جمهور  قانونی دفاع کردیم در حالی که  همین افراد از این انتخاب شما خوشحالند./ع2
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.