سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ولایی بودن یکی از مشخصه های کارکنان عقیدتی سیاسی است

ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق کشور، بمناسبت 24 مهرسالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توسط امام راحل (ره) گفت : یکی از مشخصه های کارکنان عقیدتی سیاسی ولایی بودن آنهاست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی، در مراسمی که با حضور فرماندهان و خانواده های کارکنان عقیدتی سیاسی در پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی ارتش در مشهد برگزار شد، تقویت و ارتقاء روحیه معنوی ، خودباوری و ولایت مداری را از وظایف این سازمان برشمرد .

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سازمان عقیدتی سیاسی گفت : این نهاد مقدس در طول 8 سال دفاع مقدس ، از سنگری کوچک شهدای بزرگی تقدیم نظام کرد.

در ادامه این مراسم رییس عقیدتی سیاسی پشتیبانی منطقه 5 نیروی زمینی گفت : امروز وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی بر دلهاست.

حجت الاسلام عباس فرزین با اشاره به گذشت 33 سال از تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی، اقتدار و ولایتمداری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را نتیجه زحمات و تلاش های سربازان جبهه فرهنگی در عقیدتی سیاسی ها دانست و گفت : کارکنان ارتش همانند گذشته ، در مسیر ولایت گام بر می دارند.

عباس فرزین در ادامه گفت : کارکنان پایور و وظیفه عقیدتی سیاسی و در رأس آنها روحانیت از همان روزهای تاسیس این سازمان با توجه به وظایفی که داشتند در جبهه ها حضور یافته و در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی وتبلیغی انجام وظیفه کردند.

لازم به یادآوری است در پایان این مراسم از خانواده های کارکنان بازنشسته و شاغل عقیدتی سیاسی تجلیل شد ./س

 

برچسب ها: کارکنان ، عقیدتی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.