سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم تسريع در اتمام كامل طرح هاي مسكن مهر قم

استاندار قم با اشاره به روند پيشرفت پروژه هاي در دست احداث مسكن مهر استان، لزوم تسريع در اتمام واحدهاي باقيمانده مورد تعهد استان و تحويل به موقع آن ها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي طي سخناني از تلاش و اهتمام جدي دستگاه هاي دست اندركار مسكن مهر استان تقدير كرد.
استاندار قم با اشاره به كسب رتبه برتر كشوري استان قم در زمينه اجراي موفق طرح هاي مسكن مهر، اين مهم را مرهون تفاهم، همدلي و جديت مجموعه دستگاه هاي مرتبط با اين طرح جهادي و ماندگار دولت عنوان و خاطرنشان كرد: بسياري از دستگاه هاي استاني از آغاز اجراي طرح تا كنون ، تلاش و همراهي بسيار ستودني را داشتند كه بايد به نحو شايسته از اين مجموعه ها تشكر شود.
وي با بيان اين كه اجراي مسكن مهر به عنوان يك خدمت بزرگ در قم به خوبي پيشرفته است، بر لزوم استمرار اين روند تاكيد كرد و گفت: دستگاه ها بايد تلاش كنند تا اين وضعيت تا پايان طرح حفظ بشود.
پيريايي همچنين با اشاره به طرح هاي مسكن مهر در شرف تحويل، گفت: تكميل همزمان زير ساخت ها و تامين خدمات زيربنايي اين واحدها از جمله اب، برق و گاز از اولويت هاي مهمي هستند كه بايد به جد مورد توجه قرار گيرند.
استاندار قم شوراي مسكن استان را مهم ترين مرجع پيگيري و رسيدگي به مشكلات مسكن مهر برشمرد و افزود: تصميمات اين شورا جنبه الزامي داشته و اعضا بايد با جديت زمينه عملياتي شدن اين مصوبات را فراهم نمايند/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.