سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تامین زیرساخت های مورد نیاز پروازهای خارجی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد

با حضور معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی موضوع جابه جایی سالن ورودی پرواز های خارجی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدمهدی اعلایی در بازدید از سالن پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد که با هدف بررسی مشکلات و برنامه ریزی جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به زائران انجام گرفت اظهار داشت: با توجه به جایگاه مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی و دومین کلان شهر مذهبی جهان این فرودگاه به عنوان پیشانی خدمت رسانی به زائران خارجی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حضور شیعیان و علاقه مندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام در مشهد مقدس فرصت مغتنمی برای جمهوری اسلامی ایران در راستای اشاعه ی فرهنگ شیعی و ترویج سیره ی رضوی به شمار می رود، افزود: این افراد از جمله علاقه مندان به حضور در ایران و نظام اسلامی هستند که باید از این ظرفیت جهت آشنایی آنان با گفتمان انقلاب اسلامی بهره برد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خادمی به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) محدود به حریم مطهر رضوی نیست بلکه تمام افرادی که به نوعی با زائران در ارتباط هستند و در جهت افزایش سطح خدمت رسانی به آنان تلاش می کنند، خادم این امام همام به شمار می روند.

اعلایی با اشاره به رشد فزاینده ی زائرپذیری خراسان رضوی تصریح کرد: سرعت این رشد از روند توسعه ی استان بیشتر است به همین جهت باید جهت شتاب در خدمت رسانی به زائران و ارتقای سطح میزان رضایت مندی آنان برنامه ریزی کرد.

وی توجه به مسایل فرهنگی زائران را نیز حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که زائران از بدو ورود در فضا و حال و هوای معنوی مشهد مقدس قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: به منظور تحقق این مهم از محل بودجه ی زیارت به مباحث فرهنگی و عمرانی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد کمک خواهد شد.

گفتنی ست این بازدید با حضور مدیر کل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری، مدیرکل فرودگاه های استان، روسای پلیس و گذرنامه و همچنین تعدادی از مسوولان مرتبط با زائران خارجی همراه بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.