سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

برگزاری همایش ملی جایزه ادبی سلمان هراتی 9 آبان در تنکابن

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: برای نخستین بار همایش ملی جایزه ادبی سلمان هراتی 9 آبان ماه امسال در تنکابن برگزار خواهد شد.

عزیز زاده گرجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگار ساری با اشاره به بازتاب خبری مطلوب رسانه های استان در جشنواره مشاعره رضوی افزود: حضور دستگاه های اجرایی به خصوص خانواده ها و کودکان برای ما مایه دلگرمی بوده است.

وی ادامه داد:افراد برگزیده این جشنواره در شب میلاد امام رضا(ع)با حضور مقامات کشوری در جشنواره ای که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد حضور دارند و تعدادی از برگزیدگان به صورت نمادین اجرای برنامه خواهند داشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در جشنواره هفته ملی کودک گفت:طبق درخواست وی جلسات فصلی با موضوع کودک در استان برنامه ریزی شود و در این راستا به دنبال تبیین حقوق کودک باشیم و نگاه دینی و اسلامی و ائمه معصومین در شانیت کودک فراتر از قوانین و ایین نامه های موجود باشد.

وی با توجه به در پیش بودن دهه ولایت برنامه های متنوعی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد اظهار داشت: معرفی کتاب با موضوع غدیر و امام علی(ع)،قصه گویی،شعرخوانی،انیمیشن با موضوع غدیر و امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت:در این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاهی را هر ساله در مرکز سراسر استان برگزار خواهد کرد و در این هفته به دنبال این هستیم انگیزه برای کودکان به گرایش کتاب و کتابخوانی بیشتر شود./س

برچسب ها: همایش ، ادبی ، تنکابن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.