سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نماینده فدراسیون جهانی؛

پیست موتورسواری و اتومبیل رانی آزادی افتتاح می شود

پیست موتورسواری و اتومبیل رانی آزادی پس از نوسازی و استاندارد سازی مجدد، فردا با حضور نماینده فدراسیون جهانی افتتاح می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پیست موتورسواری و اتومبیل رانی آزادی که با تلاش کادر جدید مدیریتی این فدراسیون از طریق جذب سرمایه گذار و به کارگیری کارشناسان مجرب باز سازی و استاندارد شده است روز دوشنبه 22 مهر با حضور نماینده فدراسیون جهانی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی و جمعی از مسوولین کشوری و مدیران شهرداری تهران افتتاح می شود.
 
در نشستهایی که به منظور بازسازی پیست ازادی صورت گرفته است عمرانی نقشه این مکان کاملاً تغییر یافته و نقشه جدید با کاربری پنج منظوره (اتومبیلرانی سرعت ،موتور سواری سرعت ،کارتینگ ، اتومبیلرانی دریفت )، به بهره برداری خواهد رسید.
 
در طراحی پیست جدید ایمنی ورزشکاران از مهمترین اهداف فدراسیون بوده است و پیست اخیر دارای بالاترین ضریب ایمنی ممکن خواهد بود.  
 
آسفالت همراه با مکملهای پلیمری پیش بینی شده که برای اولین بار در کشور در این پیست اجرا خواهد شد از مزایای قابل توجه این نوع آسفالت، به خاطر افزایش مقاومت برشی و حرارتی ضریب مقاومت در برابر کشش و گرما تا 170 درجه سانتیگراد و همچنین کاهش سطح لغزندگی در حین بارندگی خواهد بودو همچنین در پایان به افزایش جایگاه تماشاچیان به میزان دو برابر و مسقف گردیدن آن اشاره کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.