سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز آغاز به کار کرد

مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین آغاز به کار کرد، اطلاعات کامل را می توانید در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این مسابقات به میزبانی ایران است و برای اولین بار در دنیا چنین رویدادی با این سبک و سیاق برگزار می شود که در رأس آن حمزه آزاد و بعد انجمن علمی بازی های رایانه ای و دانشگاه مازندران و شرکت بازی سازان جوان برگزار می شود؛ بنیانگذار و دبیر و سیاست گذار این مسابقات حمزه آزاد و دیگر اعضای شورای سیاست گذاری آن Gorm Lai بنیانگذار Global Game Jam بزرگترین رویداد بازی سازی دنیا در سبک 48 ساعته است و پروفسور خوشمود عضو هیأت علمی دانشگاه Cal Poly کالیفرنیاست که مدیر فنی و دبیر پیشین مسابقات جهانی 48 ساعته است، که به ترتیب از انگلستان و آمریکا هستند.



شیوه برگزاری به این صورت است که یک تصویر در ساعت مسابقه در وبسایت مسابقات قرار داده می شود و شرکت کنندگان باید طبق آن بازی بسازند و بعد از 24 ساعت در وبسایت آپلود کنند تا داوری ها آغاز شود، داوران هم از ایران و هم از خارج کشور هستند و از بهترین های دنیا انتخاب شده اند. همچنین بعد از یک ماه داوری ها به پایان می رسد و اختتامیه مسابقات اسفند ماه 92 در تهران برگزار می شود.

آمار شرکت کنندگان تا کنون به شرح ذیل است:
تعداد شرکت کنندگان (ثبت نام کنندگان) حدود 300 نفر
تعداد گروه های ثبت شده: حدود 70 گروه

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.