سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد

کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف 111 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا کردلو اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان ابهر از توابع استان زنجان موفق شدند روز گذشته از هفت دستگاه خودرو 111 هزار و 76 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران آگاهی شهرستان ابهر در محورهای ورودی شهرستان تور ایست و بازرسی ایجاد کرده‌اند، تصریح کرد: ماموران در این ایست و بازرسی به هفت دستگاه خودرو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودروها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها موفق به کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

کردلو ادامه داد: 2 هزار و 844 ثوب البسه، 80 کیلو بیسکوئیت، 881 دستگاه لوازم آشپزخانه و 12 دستگاه مانیتور رایانه از دیگر کشفیات ماموران آگاهی شهرستان ابهر از این هفت دستگاه خودرو محسوب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با تلاش ماموران آگاهی و انتظامی شهرستان ایجرود از سه دستگاه خودرو 3 هزار و 612 ثوب البسه و 402 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده است.
برچسب ها: قاچاق ، ابهر ، آرایشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.