سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه چتر آموزشي براي بانوان تعاونگر

بانوان تعاونگر با مراجعه به اداره ي تعاون استان خود، آموزش هاي مورد نياز خود را به صورت رايگان دريافت کنند.

 حسيني نيا در مراسم افتتاحيه دوره آموزشي توانمندسازي ظرفيت هاي تعاوني هاي زنان با حضور منديران و مسئولان بخش تعاون کشور و رئيس بخش منطقه اي اتحاديه بين المللي تعاون برگزار شد گفت: با تدوين افق چشم انداز ها در مرحله اي از توسعه ي کشور بسر مي بريم که براي رسيدن به جايگاه اول در منطقه بايد از حضور فعال زنان در عرصه هاي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي استفاده کنيم.

وي ادامه داد: در کشور شرايط براي حضور و فعاليت افراد با مالکيت و دسترنج خود فراهم است و در معاونت امور تعاون در غالب تعاون فضاي مناسبي را در اقتصاد کشور مهيا کرده ايم.

حسيني نيا تصريح کرد: با توجه به مهم بودن حضور زنان در فعاليت هاي اقتصادي، حفظ کرامت خانواده و رعايت همه ي موازين ايفاي نقش در خانواده و اقتصاد بايد مکمل هم باشند.

وي ادامه داد: شرايط براي تعاوني ها در کشور مهيا است و تعاوني هاي که بيش از 50 درصد اعضا را بانوان تشکيل دهند را تعاوني بانوان مي ناميم.

وي با بيان اينکه بيش از 23 درصد اعضاي تعاوني ها بانوان هستند گفت: از 180هزار تعاوني 17 درصد مديران عامل تعاوني ها را بانوان تشکيل مي دهند.

وي تصريح کرد: برنامه هاي مکمل براي تعاوني هاي بانوان مهيا کرديم و تلاش نموديم از تسهيلاتي که دولت در اختيار دارد به تعاوني بانوان را در اولويت قرارد هيم.

معاون وزير ادامه داد: بانوان کشور بيش از 60 درصد جمعيت 4.5 ميليون نفري دانشجويان را تشکيل دادند.

وي تصريح کرد: تشکيل اتحاديه هاي قوي صنفي براي بانوان با تأکيد بر فعاليت مشاغل خانگي، ايجاد نمياشگاه هاي مختلف و دائمي را در برنامه هاي خود قرار داده تا بتوانيم تعاوني بانوان که نقش موثري در اقتصاد کشور دارند به صورت ويژه ببينيم.

حسيني نيا ادامه داد: تشکيل کارگاه هاي آموزشي کمک ويژه اي به استفاده از تجارب ساير تعاوني ها در سطح منطقه مي کند.

وي خاطرنشان کرد: اعلام آمادگي کامل براي ارائه کليه آموزش هاي مورد نياز تعاوني ها، بانوان و چتر آموزشي کامل را براي آنان به صورت رايگان تهيه کنيم، بانوان تعاونگر با يد اداره ي تعاوني خود اعلام نياز کنند تا آموزش ها به صورت رايگان در اختيارشان قرار گيرد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: تعاون ، بانوان ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.