سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهکاران بسکتبال تضمین بدهند، وارد لیگ شوند

با تأیید رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تیم های بدهکار در صورت موافقت طلبکاران می توانند برای پرداخت بدهی ها تضمین داده و در لیگ شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در شروع فصل نقل و انتقالات، فدراسیون بسکتبال اولتیماتومی به تیم های بدهکار برای تسویه حساب با بازیکنان سابق داد که بر این اساس بسیاری از تیم ها نیز برای پرداخت بدهی های خود اقدام کردند اما کمتر از یک ماه به شروع مسابقات سوپرلیگ سراغ کرمانشاهی رئیس انضباطی فدراسیون رفتيم و از آخرین وضعیت تیم های بدهکار پرسیدیم.

کرمانشاهی تأکید می کند: تیم های بدهکار در صورتی که برای پرداخت بدهی های خود تضمین بدهند و از طرفی طلبکاران هم برای دریافت طلب خود در آینده اعلام رضایت کنند مشکلی برای شرکت در بازی ها ندارند.

بحثهایی  در مورد تغییر نحوه برگزاری بازی های لیگ از جمله مرحله ای کردن مسابقات یا برگزاری مرحله مقدماتی لیگ در دو گروه وجود دارد که رئیس کمیته انضباطی توضیح می دهد: کمیته اجرایی لیگ یک طرح پیشنهادی دارد که هدف آن افزایش تعداد بازی ها در مرحله دوم است اما هنوز هیچ چیز مصوب نشده و در جلسه هماهنگی هفته آینده با حضور اعضای سازمان لیگ این طرح بررسی و در صورت توافق جمع، تصویب می شود.

کرمانشاهی توضیحات دقیق در مورد این طرح را به جلسه هفته آینده موکول کرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.