سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرپور: امیدوارم در بین چهار تیم برتر آسیایی باشیم

کادر فنی تیم ملی 16 سال کشورمان پس از صعود به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا با سایت فدراسیون گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مصطفی قنبرپور سرمربی این تیم گفت: در ابتدا باید از مسئولین فدراسیون که موجبات پیشرفت این تیم را فراهم کردند تشکر کنم. امیدوارم تا پس از این صعود مقتدرانه و غرورآفرین که با کسب سه پیروزی به دست آمد، شایسته کار کردن این تیم را به عنوان خدمتگزار در مرحله نهایی داشته باشم و مقامی درخور شأن و شخصیت ایران به دست آوریم. 

وی در ادامه گفت: همانطور که مورد حمایت فدراسیون فوتبال تا حال بوده ایم امیدوارم با برگزاری اردوهای مختلف و بازی با تیم های اروپایی و صاحب سبک، بازیکنان بتوانند به سطح لازم جهت آمادگی حضور در مسابقات برسیم. از عباسی سرپرست تیم و همچنین کادر فنی که به عنوان یک خانواده در کنار تیم بودند و جهت موفقیت تیم تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم و برای تیم ملی زیر 17 سال کشورمان که در جام جهانی امارات حضور خواهد داشت بهترین ها را آرزومندم، زیرا موفقیت این تیم در مسابقات جام جهانی به منزله موفقیت ماست. همچنین از بازیکنانم تشکر می کنم که به جایی رسیدند که با بلوغ فکری، ارزش و شأن جایگاه تیم ملی و پیراهن آن را بفهمند و مطمئنم بازیکنانی بسیار موفق از این نفرات در تیم ملی بزرگسالان کشورمان در آینده ای نه چندان دور بازی خواهند کرد.  

در ادامه یحیوی - مربی دروازه بانان افزود: ما در تورنمنت های مختلفی که قبل از حضور در این مسابقات شرکت کرده بودیم، توانسته بودیم مقام های مختلفی را به دست آوریم و با زحمات و حمایت های مسئولین و نفرات فدراسیون فوتبال توانستیم به عنوان سرگروه به مرحله نهایی صعود کنیم.  


وی تصریح کرد: ما در این مسابقات دروازه بانانی از تهران و شهرستان ها انتخاب کردیم که از 10 نفر 3 نفر نهایی انتخاب شدند و تنها دروازه بانانی را انتخاب کردیم که از هر لحاظ در آمادگی کامل به سر می بردند و فرید نجات در هر سه بازی ما در مرحله مقدماتی سنگربان تیم کشورمان بود که بدون گل خورده در این مسابقات حضور داشت و در آینده نیز برای آمادگی در مرحله نهایی باز هم افراد دیگری نیز این فرصت را دارند که مورد ارزیابی قرار بگیرند و به عنوان دروازه بان تیم کشورمان انتخاب شوند.  


عبدالرسول دانشجو مربی این تیم گفت:  قبل از عزیمت به پاکستان این آمادگی را داشتیم که هر سه بازی را با برد پشت سر گذاریم و یکی از اهدافمان صعود از این مرحله و قهرمانی در آسیا و هدف اصلی دیگر، پرورش نسل طلایی و پشتوانه سازی برای نسل آینده فوتبال کشورمان بود. و بنده مطمئنم که 6 تا 7 بازیکن از این تیم به رده های ملی بالاتر خواهند رسید.


وی افزود: همانطور که می دانید تیم ایران با پیروزی در هر سه بازی خود و با کسب 9 امتیاز یکی از چهار تیمی بود که توانست مانند کشورهای کویت، استرالیا و ژاپن به این مهم دست پیدا کند که این نشاندهنده برنامه مناسب فدراسیون و زحمت کادر فنی تیم می باشد. کار کردن با این بچه ها در این سن نیاز به عشق و علاقه زیادی دارد و بالا بردن پرچم توسط این بازیکنان موجب غرور ملی می شود.  

در پایان قیطاسی - مربی بدنساز گفت: خوشبختانه این مسابقات را با سه پیروزی پشت سر گذاشتیم و به مرحله نهایی رسیدیم. از نظر آمادگی جسمانی بازیکنان اصلی که در سه بازی 90 دقیقه بازی کردند، با توجه به شرجی بودن و ناهموار بودن سطح زمین بازی، با وجود نگرانی کادر فنی بازی های بسیار خوبی را ارائه دادند و خدا رو شکر مسابقات را بدون آسیب دیدگی پشت سر گذاشتند.

مربی بدنساز خاطرنشان کرد: برای این مسابقات آتی و نهایی تیم 16 سال در بعضی خطوط و پست ها نیاز به تقویت بعضی خطوط و پست ها داریم و باید نقاط ضعف را پوشش دهیم. در اولین اردو از لحاظ بدنی و همچنین درصد ریسک آسیب پذیری بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهیم و بازیکنان را و نفرات مصدوم را به صورت جداگانه و فردی مورد توجه پزشک تیم قرار می دهیم و تا 6 ماه قبل از مسابقات برنامه بدنسازی کلی تیم را آغاز می کنیم. امیدوارم با رسیدن به شرایط مطلوب از لحاظ جسمانی و فنی بتوانیم در بین چهار تیم برتر آسیا باشیم و به مسابقات جام جهانی صعود کنیم.
برچسب ها: فدراسیون ، قنبرپور ، صعود ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.