سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیش از 20 درصد از کلاس‌های درسی با مشارکت خیرین

رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بیش از 20 درصد کلاس‌های درسی که اکنون در اختیار دانش‌آموزان است یا به صورت کاملا مردمی و یا با مشارکت خیرین ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرتضی رئیسی معاون عمرانی آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دخترانه شاهد که به همت خیر نیک‌اندیش حاج‌حمیدرضا شاه حسینی ساخته شده است گفت: از اقدام این خیر به نیابت از مسوولین نظام تعلیم و تربیت و سرپرست نظام آموزش و پرورش تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: تاریخ آموزش و پرورش امروز بدون خیرین امکان‌پذیر نیست و اگر حضور خیرین مدرسه‌ساز نبود هنوز هم بسیاری از مدارس کشور چند شیفت اداره می‌شدند.

رئیسی ادامه داد: بیش از 20 درصد کلاس‌های درسی که هم‌اکنون در اختیار دانش‌اموزان است یا به صورت کاملا مردمی و یا با مشارکت خیرین ساخته شده است و اگر تعداد مدارس دو نوبتی ما امروز کاهش یافته به همت همین خیرین مدرسه‌ساز است.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: از سال 92 مجلس مصوبه‌ای داشته که طی آن امکان تشکیل پروژه‌های نیمه تمام قابل واگذاری به خیرین با این شرط که حداقل 30 درصد از تجهیزات توسط خیرین تامین شود که این گام جدیدی برای بهتر تامین شدن کمک‌های خیرین در نظام تعلیم و تربیت است./


برچسب ها: کلاس ، خیرین ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.