سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

عيدانه راديو معارف بر مناي دل

راديو معارف با فرارسيدن عيد سعيد قربان، ويژه برنامه زنده «مناي دل» را پخش مي‌كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، همزمان با فرارسيدن عيد سعيد قربان و آغاز دهه پربركت ولايت، ويژه برنامه زنده «مناي دل» با هدف ايجاد فضايي شاد و معرفتي براي شنوندگان در اين عيد بزرگ پخش مي‌شود.
در اين برنامه حجت الاسلام مهدي رستم نژاد، محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه به تبيين و بررسي موضوعات اين برنامه از قبيل ويژگي هاي حضرت ابراهيم عليه السلام در وادي بندگي و عشق الهي از ديدگاه قرآن و حديث، عقل مداري، ديد ملكوتي، ابتلاءات و امتحانات، خليل الرحمني حضرت ابراهيم عليه السلام و علت رسيدن ايشان به اين مقام مي‌پردازد.
از ديگر بخش‌هاي اين برنامه، ارتباط مستقيم تلفني و گزارش از سرزمين وحي، ارتباط تلفني گزارشي با ساير كشورهاي جهان اسلام و آشنا شدن با آداب و رسوم عيد اضحي توسط مسلمانان در اين كشورها، گزارش ويژه از سطح شهر مقدس قم، و بيان برخي از احكام و آداب عيد سعيد قربان و ايجاد فضاي شاد، مفرح و عيدانه معرفتي براي شنوندگان است.
ويژه برنامه زنده «مناي دل» كاري از گروه معارف و ثقلين به سردبير تهيه كنندگي سيد احمد محمودي، گويندگي رضا هدايت‌فر و گزارش مصطفي اسماعيلي از سرزمين وحي، چهارشنبه 24 مهر 92 از ساعت 8:40 صبح تقديم شنوندگان فرهيخته و معارف جوي راديو سراسري معارف خواهد شد./س
برچسب ها: قم ، عیدانه ، رادیو معارف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.