سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

در زمینه بیکاری استان فارس اگر در کشور اول نباشد دوم است

ایجاد امنیت پایدار در تمام حوزه ها، حرکت به سوی صنعتی شدن، ایجاد شرایط لازم برای جذب سرمایه گذار، رفع بیکاری جوانان، فعال سازی مراکز تولیدی که به حال خود رها شده اند از اولویتهای اصلی استاندار جدید فارس است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، استاندار جدید فارس در خصوص اولویتهای کاری خود در این استان گفت: ایجاد اتحاد عمومی و همدلی بین اقشار مختلف جامعه یکی از ضروریاتی است که در دستور کار دولت امید و تدبیر است تا بدون هیچگونه غوغاسازی و در جوی آرام کارهای استان را پیش برد.

محمد احمدی با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار در این استان نیز مورد توجه قرار دارد، افزود: در این خصوص باید با کمک تمام حوزه های ذی ربط، امنیت پایدار در تمام بخش ها از جمله روانی و...را به وجود آورد.

وی از ایجاد اشتغال نیز به عنوان یکی دیگر از اولویتها یاد کرد و ادامه داد: در زمینه بیکاری استان فارس اگر در کشور اول نباشد دوم است از این رو باید به حوزه اشتغال و از بین بردن بیکاری توجه ویژه ای داشت.

استاندار جدید فارس از ایجاد اشتغال به عنوان یک دغدغه یادکرد و ادامه داد: اکثر گرفتاریهای جامعه نشات گرفته از بیکاری است زیرا تعداد زیادی فارغ التحصیل در تمام رشته ها در استان وجود دارد که هم اکنون بیکار هستند.

وی افزود: در این راستا زمینه اشتغال به صورت بالفعل کم اما به صورت بالقوه زیاد است از این رو باید در این حوزه نیز اقداماتی انجام شود.

احمدی از جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی به عنوان دیگر اولویت یاد کرد و افزود: در این خصوص باید با جذب سرمایه گذار، مراکز تولیدی که هم اکنون در استان رها شده را راه اندازی و فعال کرد و بعد به سراغ ایجاد کارخانه های جدید رفت./س

برچسب ها: بیکاری ، فارس ، اول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.