سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نظارت بر فروش فرآورده‌های نفتی تدوین شد

طرح کنترل و نظارت بر فروش فرآورده‌های نفتی با هدف پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی و تسویه صحیح فروش فرآورده‌های نفتی تدوین شد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حمید ولیئی، رییس ناحیه مرکزی منطقه البرز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بيان اين مطلب گفت: به منظور پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی و تسویه صحیح فروش فرآورده‌های نفتی که با نرخهای متفاوت در مجاری عرضه سوخت ارایه می‌شود برنامه‌ای تدوین شد تا تمامی اطلاعات واحدهای سامانه هوشمند سوخت، عملیات و امور مالی را که پیش از این به صورت مجزا بود به یکدیگر لینک کنیم.
 
وی اظهار کرد: با تلفیق آمارهای فروش فرآورده در سه واحد سامانه هوشمند سوخت، عملیات و امور مالی در قالب یک برنامه، میزان تخلفات در جایگاه ها به صفر خواهد رسید.
 
به گفته مبدع طرح کنترل و نظارت بر فروش فرآورده‌های نفتی این برنامه در ابتدا به صورت آزمایشی در منطقه البرز اجرا می‌شد و قرار است پس از اعمال تغییرات نهایی به منظور اجرای آن در سراسر کشور در قالب دستورالعمل برای تمامی مناطق 37 گانه ارسال شود.
 
ولیئی خاطر نشان کرد: با اجرای "طرح کنترل فروش چند نرخی فرآورده برای تسویه حساب با مجاری عرضه" تمام عملیاتی که در جایگاه های عرضه سوخت صورت می گیرد را می توان به صورت لحظه به لحظه پایش و به این ترتیب از تخلفات احتمالی جلوگیری کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نظارت ، نفت ، سوخت ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.