سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوج کلونی بار دیگر ثابت کرد نام او ضامن فروش فیلم است

فیلم " جاذبه" در دومین هفته اکران خود درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آی ام دی بی؛ فیلم " جاذبه" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 44.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 123 میلیون دلار رساند و درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: آلفونسو کارون

نویسندگان: آلفونسو کارون و خوناس کوارون

بازیگران: جورج کلونی، ساندرا بولاک، اِد هریس

خلاصه داستان: یک مهندس پزشک و یک فضانورد در حین انجام ماموریت در شاتل فضایی دچار سانحه می شوند و اکنون باید برای زنده ماندن و حل مشکلات تلاش کنند اما...

فیلم " کاپتان فلیپس" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 26 میلیون دلار دررتبه دوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: پل گرین گراس

نویسندگان: بیلی ری و ریچارد فیلیپس

بازیگر: تام هنکس

خلاصه داستان: داستان این فیلم واقعی براساس اتفاقاتی است که چهار سال پیش در آفریقا رخ داد و طی آن دزدان دریایی سومالی موفق به گروگان گرفتن فرمانده کشتی آمریکایی به نام ریچارد فیلیپس به مدت 4 روز شدند.

انیمشن" ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 " در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 14.2 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 78 میلیون دلار رساند و دررتبه سوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: کودی کامرون و کریس پیرن

نویسنده: جودی بارت و رون بارت

صداپیشگان: بیل هدر، آنا فاریس، نیل پاتریک هریس...

خلاصه داستان: فلینت لاکوود سرانجام موفق می شود تا خود را به عنوان یک مخترع نابغه مطرح کند و در شرکت لایوکورپ که جمی از بهترین مخترعان دنیا در آن مشغول به کار هستند، فعالیت کند. اما درست در زمانی که فلینت از وضعیت خود بسیار راضی به نظر می رسد ، خبر می رسد که اختراع عجیب او که آب را به غذا تبدیل می کرد، کماکان فعالیت می کند و در حال تبدیل جانورانی جهش یافته به غذا است که ...

فیلم " مچتی می کُشد" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.8 میلیون دلار دررتبه چهارم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: رابرت رودریگز

نویسندگان: رابرت رودریگز و کل وارد

بازیگران: دنی ترجو، آنتونیو باندراس، مل گیبسون...

خلاصه داستان: دولت آمریکا که درباره یک دلال اسلحه احساس نگرانی کرده، تصمیم به استخدام "مچتی" ، قاتل معروف و مخوف میگیرد تا به سراغ این دلال مکزیکی برود و مانع از اقدامات او شود.

فیلم " بدو بدو" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.73 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 14.1 میلیون دلار رساند و دررتبه پنجم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: برد فورمن

نویسندگان: دیوید لوین و برایام کاپلمن

بازیگران:جاستین تیمبرلک، بن افلک، جما آرترتون...

خلاصه داستان: ریچی فرست در جریان انجام بازی پوکر آنلاین، تمام شهریه دانشگاهش را به دلیل تقلب از دست می دهد و زمانی که متوجه می شود این سایت قمار از طریق یک جزیره دورافتاده کنترل می شود، تصمیم می گیرد به آنجا برود اما...

فیلم " زندانیان" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.67 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 53.6 میلیون دلار رساند و دررتبه ششم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: دنیس ویلنیو

نویسنده: آرون گازینوفسکی

بازیگران: هیو جکمن، جک جلینهال ، ویولا دیویس...

خلاصه داستان: بعد از اینکه دختر و دوست دوور کلر گم میشوند او به عنوان یک پلیس امور را در دست میگیرد. اما چقدر این پدر ناامید میتواند در حفاظت از خانواده اش موفق باشد؟

فیلم " توطئه آمیز : قسمت دوم" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.65 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 78.4 میلیون دلار رساند و دررتبه هفتم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.

گارگردان: جیمز وان

نویسندگان: جیمز وان و لای وانل

بازیگران: پاتریک ویلسون، رز بیرن ، باربارا هرشی...

خلاصه داستان: خانواده لامبرت پس از اتفاقات قسمت اول ، احساس میکنند که مشکلاتشان برای همیشه پایان یافته می توانند زندگی خوب و خوشی را ادامه دهند اما با برملا شدن یک راز قدیمی که ریشه در دوران کودکی دارد، بار دیگر در معرض مواجه با روح ها قرار میگیرند و...

فیلم " شتاب" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.36 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 22.2میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: ران هاوارد

نویسندگان: پیتر مورگان

بازیگران:کریس همسورث، دنیل برول، اولیویا وایلد...

خلاصه داستان: نیک لادا در مسابقات اتومبیل رانی سال 1976 بر اثر یک حادثه ناگوار به شدت مصدوم شده و با زحمت از مرگ می گریزد. اما این راننده جسور مدتی بعد باز هم به مسابقات بازگشته و اینبار باید رقیبش جیمز هانت را برای قهرمانی از سر راه بردارد.

فیلم " جناب جان" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.34 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 20.1 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: جوزف گردن- لویت

نویسندگان: جوزف گردن- لویت

بازیگران: جوزف گردن- لویت، اسکارلت جوهانسون، جولیا مور

خلاصه داستان: جان مارتلو ( جوزف گوردن – لویت ) جوانی خوشتیپ و جذاب است که علاقه اصلی اش تماشای فیلمهای بزرگسالانه می باشد! جان به تازگی با دختری به نام باربارا ( اسکارلت جوهانسون) آشنا شده که برخلاف وی، علاقه زیادی به فیلمهای رمانتیک دارد و حالا سلیقه جان در مقابله سلیقه باربارا قرار میگیرد که...

فیلم " تحویل بار" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.08 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 18.3 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.

گارگردان: دیوید ای. تالبرت

نویسنده: دیوید ای. تالبرت

بازیگران: پولا پاتن، تای دیگز، درک لوک...

خلاصه داستان: پولا پاتن در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که در 30 روز مسافتی 30 هزار مایلی را طی می‌کند تا یک خواستگار را راضی با ازدواج با خودش کند تا دیگر تنها زن مجرد خانواده خودش نباشد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ااا
۰۱:۵۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
خیلی ممنون از معرفی فیلم ها