سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوبرلندیای برزیل – مسابقات والیبال زیر 23 سال مردان جهان؛

هنوز بازیکنان ایرانی به آن درجه حرفه ای نرسیدند

مربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران معتقد است، هنوز بازیکنان ایرانی به آن درجه حرفه ای نرسیدند که حریفان را دست کم نگیرند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کیوان مجردی در پایان بازی با ونزوئلا اظهار داشت: دیدید که در شروع بازی بازیکنان با آنالیز صورت گرفته چگونه تونس را براحتی بردند. اما فاصله داشتن با روحیه حرفه ای گری و رو آوردن به بازی احساسی کم مانده بود دو باره کار دست ما دهد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که همانند تیم های مدعی چون روسیه، صربستان و سایر مدعیان خیلی زود از بردن قاطع حریفان اشباع نشوند و در اندیشه تدوام بازی حوبشان باشند. شما نگاه کنید در همین بازی ها، صربستان به هیچ حریفی رحم نکرد و علی رغم بازی با روسیه مدعی، هرگز اجازه ندادند که روس ها خود را در طول بازی پیدا کنند و در جلد حریفی خطرناک فرو بروند.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی امشب با ونزوئلا تاکید کرد: همه هدف کادرفنی این است که به بازیکنان تفهیم کنند تا مبادا در باد پیروزی قبلی برابر این تیم بخوابند و خدای نکرده در برابر انگیزه قوی حریف روحیه گرفته غافلگیر شوند.

مجردی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بچه ها کمی دقت نمی کردند براحتی می توانستند سه بر صفر تونس را شکست دهند و امتیاز یک ست را یه این تیم نمی دادند.
برچسب ها: والیبال ، برزیل ، جهان ، مردان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.