سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهزیستی قزوین خبر داد

آمادگی بهزیستی قزوین برای دریافت نذورات قربانی در عید قربان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: این اداره کل و اداره‌های بهزیستی شهرستان‌های تابعه آماده دریافت نذورات و گوشت‌های قربانی مردم این استان از عید قربان تا عید غدیر خم به مدت 10 روز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا وارثی با اشاره به عید قربان و عید سعید غدیرخم اظهار داشت: این اعیاد فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه است که خیران و نیکوکاران قزوینی باید از آن با هدف نوع‌دوستی و کسب رضایت خداوند متعال استفاده بهینه کنند.

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان قزوین و اداره‌های بهزیستی شهرستان‌های تابعه در قزوین، آوج، بویین‌ زهرا، الوند، تاکستان، آبیک از عید قربان تا عید سعید غدیرخم به مدت 10 روز آماده دریافت نذورات نقدی و و گوشت‌های قربانی خیران و نیکوکاران قزوینی است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: نهادهای یاد شده گوشت قربانی خیران را در بسته‌های بهداشتی بسته‌بندی و در اسرع وقت بین نیازمندان و مددجویان محروم زیر پوشش بهزیستی قزوین توزیع می‌کنند.

وارثی بیان کرد: نیکوکاران و خیران قزوینی می‌توانند کمک‌ها و نذورات نقدی خود را به شماره حساب 2345320753 بانک ملت به نام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته یک هزار و 175 کیلوگرم گوشت قربانی از خیران قزوینی جمع‌آوری شده است، ابراز کرد: ارزش ریالی این میزان گوشت 23 میلیون و 500 هزار تومان با قیمت هر کیلوگرم گوشت 20 هزار تومان بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این میزان گوشت در بسته‌های بین دو تا سه کیلوگرم به صورت بهداشتی بین 600 خانوار نیازمند زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین توزیع شده است.

وارثی با اشاره به اینکه امسال نیز بهزیستی قزوین آمادگی کامل برای جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی در عید قربان از خیران را دارد، اظهار داشت: امیدواریم امسال جمع‌آوری این نذورات نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری یابد تا گوشت قربانی بین تعداد بیشتری از نیازمندان و محرومان زیر پوشش این نهاد توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: شماره تماس 2240366 آماده پاسخگویی به سؤالات خیران و نیکوکاران قزوینی پیرامون نذورات نقدی و گوشت‌های قربانی از عید قربان تا عید سعید غدیرخم است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.