سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی نياز به کمک فوري دارد

8 سال تلاش کردند که مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی وجود نداشته باشد، امروز اين مرکز براي بازگشت به مسير درست نیاز به کمک فوری دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد بهشتی مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت جایگاه میراث فرهنگی در جامعه امروز، گفت: اگر میراث فرهنگی وجود نداشته باشد ما دچار گم گشتگی و اضطراب می شویم، چراکه میراث فرهنگی به ما آرامش و قرار می دهد.
 
وي جوامع بدون میراث فرهنگی را یک محیط تاریک عنوان کرد و اظهار داشت: هر اثر تاریخی مانند چراغی روشن است که عدم وجودش تاریکی را به دنبال دارد و نگهبانی از این چراغ باعث می شود تا جامعه در تاریکی فرو نرود و در روشنایی راه درست را پیدا کند.
 
بهشتي با اشاره به دوران سخت مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، افزود: 8 سال تلاش کردند که این مرکز وجود نداشته باشد اما موفق نشدند و با لطف خداوند تمامی روسای این مرکز در طول سال های گذشته در مقابل انحلال این مکان علمی ایستادگی کردند.
 
مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به آغاز دوران جدید براي مرکز آموزش عالی ميراث فرهنگي ادامه داد:‌ مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی مرکز مظلومی بوده که امروز نیاز به کمک فوری دارد تا از مسائل کوچکی که با آنها درگیر است فارغ شود و به مسیر درست بازگردد.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.