سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوبرلندیای برزیل – مسابقات والیبال زیر 23 سال مردان جهان؛

حاشیه های مرحله نیمه نهایی والیبال زیر 23 سال جهان

با شکست آرژانتین برابر ونزوئلا همه پیش بینی های بازیکنان ایران برای رویارویی با آرژانتین بر سر کسب مقام پنجمی نقش بر آب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که بازیکنان ایران برای بازی با تونس و دیدن بازی دو تیم آرژانتین و ونزوئلا زودتر از همیشه راهی سالن مونی سیپال شده بودند ، به محض ورود به سالن با اتمام این دیدار مواجه شدند و از اینکه آرژانتینی ها به این راحتی مغلوب ونزوئلا شدند، برای لحظاتی هاج و واج ماندند و هرگز باورشان نمی شد که حریف احتمالی آنها این گونه غافلگیر شده باشد.

رضا قراء بازیکن قطر پاسور تیم ایران برای دومین بار در طول این دوره از بازی ها به انتخاب کمیته برگزاری بازی ها به عنوان بازیکن برتر پس از پایان دیدار با تونس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به همراه رامی بن نور پاسور تیم تونس پاسخگوی سئوالات خبرنگار سایت FIVB شد. نکته جالب آنکه در بازی ایران و تونس مجتبی میرزاجانپور با کسب 22 امتیاز برترین بازیکن زمین بود و قراء و بن عبدالله کاپیتان تونسی ها هر کدام با 15 امتیاز در جای دوم قرار گرفتند.

بازی ایران و تونس همانند سایر بازی های تیم ملی زیر 23 سال ایران در این دوره از بازی ها از شبکه رادیویی ورزش بطور مستقیم و کامل پوشش داده شد.  
 
با اینکه گفته می شد در مرحله پایانی همانند سایر رویدادهای جهانی سرمربیان تیم ها در کنفرانس مطبوعاتی حاضر خواهند شد ، چنین اتفاقی نیقتاد و باز هم خبری از حضور مربیان نبود و فقط از هر تیم یک بازیکن به انتخاب کمیته برگزاری در کنفرانس حاضر شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.