سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوبرلندیای برزیل – مسابقات والیبال زیر 23 سال مردان جهان؛

صربستان و برزیل به فینال رسیدند

در مرحله نیمه پایانی مسابقات زیر 23 سال جهان دو تیم صربستان و برزیل با شکست بلغارستان و روسیه فینالیست شدند و دو تیم روسیه و بلغارستان هم در بازی رده بندی برای مدال برنز پیکار می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، برزیل در حضور سه هزار تماشاگر تنها در ست اول راحت روسیه را با نتیجه 21 بر 16 برد، اما برای بردن دو ست دیگر سخت به دردسر افتاد و به سختی 22 بر 20 و 25 بر 23 توانست آسمانخراش های روس را ببرد . اما صرب ها در یک بازی بدون دردسر بلغارها را در سه ست پیاپی با نتایج 21 بر 13 ، 21 بر 18 و در نهایت 21 بر 10  له کردند.

حالا برزیلی ها برای زدودن خاطره تلخ مسابقات جوانان دو سال پیش در ریودوژانیرو، این بار حساب شده تر از همیشه می خواهند حداکثر استفاده را از میزبانی نخستین دوره مسابقات زیر 23 سال مردان جهان ببرند.
آنها برای رسیدن به این هدف، بدون مرتکب شدن اشتباهی، تمام رقبای خود به جز آرژانتین را با قدرت بردند و امشب هم امیدوارند با حمایت تماشاگران شهر اوبرلندیا در سالن مونی سیپال بتوانند با شکست صربستان، فاتح جام قهرمانی شوند.

البته میزبان برای رسیدن به این هدف کار سختی در مقابل تیمی دارد که از هر نظر خود را شایسته جام قهرمانی می داند و کولاکوویچ سرمربی این تیم حتی معتقد است او و سایر ملی پوشان تیم ملی بزرگسالان این کشور با وجود پشت سر گذاشتن رقابت های سنگین جام ملت های اروپا فقط برای کسب قهرمانی تاریخی به برزیل آمده اند و نایب قهرمانی هم برای آنان جذابیتی ندارد.

در همین حال قبل از بازی رده بندی و نهایی ابتدا دو تیم آرژانتین و تونس برای تعیین تیم های هفتم و هشتم بازی می کنند و بعد هم ایران و ونزوئلا برای مقام های پنجم و ششم با هم روبرو می شوند.
نکته جالب اینکه فدراسیون جهانی والیبال برای تعیین تیم های نهم تا دوازدهم نیازی به بازی برای تیم های پنجم و ششم جدول گروههای یک و دو ندید و بر اساس نتایج دور مقدماتی تیم ها استرالیا، مصر، دومینکن و مکزیک را به ترتیب به عنوان تیم های نهم تا دوازدهم معرفی کرد.
برچسب ها: روسیه ، فینال ، مسابقات ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.