سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي "نرمش قهرمانانه" را در نظر داشته باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مذاکره‌کننده‌گان کشورمان باید در مذاکرات خود دیپلماسی "نرمش قهرمانانه" را در نظر گیرند، گفت: تیم مذاکره‌کننده ایران باید مصمم و ‌با صلابت با گروه 1+5 مذاکره کنند تا طرف غربی تصور نکند که اصول اساسی پرونده هسته‌ای کشورمان تغییر یافته است.

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 اظهار داشت: سیاست‌های کلی و کلان کشورمان در خصوص بحث هسته‌ای مشخص است، بنابراین ما در مذاکرات آتی که در ژنو برگزار می‌شود، شاهد هیچ تغییری در این اصول نخواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرونده هسته‌ای ایران از شورای عالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه واگذار شده است، این امر شکل جدیدی از مذاکرات را رقم خواهد زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه مذاکره‌کننده‌گان کشورمان باید در مذاکرات خود دیپلماسی "نرمش قهرمانانه" را در نظر گیرند، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران باید مصمم و ‌با صلابت با گروه 1+5 مذاکره کنند تا طرف غربی تصور نکند که اصول اساسی پرونده هسته‌ای کشورمان تغییر پیدا کرده است.

نماینده مردم مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: خوش‌بینی به مذاکرات زمانی حاصل می‌شود که طرف غربی از زورگویی‌ها، زیاده‌خواهی‌ها و فشارهای خود دوری کرده و در چارچوب قوانین بین‌المللی حرکت کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.