سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

تعامل بين بخشي مهمترين عامل در توسعه كهگيلويه وبويراحمد است

نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي گفت: همكاري و تعامل بين بخشي از مولفه هاي اساسي در توسعه همه جانبه اين استان محسوب مي شود.

 غلام محمد زارعي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: همگرايي و هم افزايي ميان مجموعه مديران، مسوولان اجرايي و نمايندگان مجلس مي تواند در رفع بسياري از مشكلات موجود استان موثر باشد.
وي نگاه اجماعي و خرد جمعي را كليد حل مسايل و مشكلات موجود در استان دانست و افزود: هيچ مدير و مسوول اجرايي نمي تواند ادعا كند كه به تنهايي قادر به انجام امورو رفع نارسايي ها حتي در حوزه كاري خود است.
زارعي شتاب بخشي دراجراي طرح آمايش سرزميني و تدوين برنامه هاي جامع و بلند مدت براي توسعه استان را يادآور شد و افزود: نداشتن برنامه مدون منجر به اتلاف بيشتر سرمايه ها مي شود.
وي به قدرت چانه زني ها و رايزني مديران دستگاه هاي اجرايي در جذب اعتبارات ملي و گرفتن كميسيون ماده 215 براي طرح هاي عمراني ملي اشاره كرد و افزود: به نظر مي رسد بايد يكي ابزارها و فاكتورهاي لازم براي ارزيابي مديران بايد همين موضوع باشد.
نماينده مردم بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بايد به ديدگاه‌هاي و انديشه هاي كارساز از سوي نخبگان و ساير افراد بانفوذ در استان احترام گذاشت، افزود: با چنين تفكر و رويكردي است كه مي‌توان براي آينده استان برنامه‌ريزي دقيق و كارآمد داشته باشيم.
زارعي با تاكيد بر لزوم توزيع عادلانه اعتبارات در همه شهرستان ها و مناطق مختلف استان گفت: هرگونه نگاه بخشي و منطقه اي در اين راستا به هيچ وجه قابل توجيه و پذيرش نيست.
وي نگاه هاي قومي و قبيله اي و جناحي را از مهمترين آسيب هاي جدي در امر توسعه نيافتگي كهگيلويه وبويراحمد در طول ساليان گذشته اعلام كرد./س

برچسب ها: تعامل ، توسعه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.