سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

توانمندي كهگيلويه وبويراحمد براي ساخت فيلمهاي كودك ونوجوان چشمگيراست

مديرعامل بنياد سينمايي فارابي گفت: توانمندي و قابليت كهگيلويه و بويراحمد براي ساخت فيلم هاي كودك و نوجوان چشمگير است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، احمد ميرعلايي در آيين اختتاميه بخش استاني بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه داستاني كودك و نوجوان در ياسوج افزود: فيلم سازان حوزه كودك و نوجوان كهگيلويه و بويراحمد با توكل بر خدا و داشتن اراده مي توانند به طور قابل ملاحظه اي در سطح كشور مطرح شوند.
وي بيان كرد: كهگيلويه و بويراحمد در زمينه ساخت فيلم هاي كودك و نوجوان روز به روز در حال ترقي و پيشرفت است و در صورت حمايت شدن و تلاش گسترده تر به جايگاه شايسته اي بين ساير استان هاي كشور خواهد رسيد.
معاون سياسي، امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين، گفت: در مورد جايگاه والاي هنرمندان همين بس كه با هنر خود ارزش ها را در جامعه احيا مي كنند.
فتاح محمدي افزود: هنرمندان به وسيله هنر خود مي توانند به ابعاد علمي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي جامعه جهت داده و در اين زمينه تاثيرگذار باشند.
وي بيان كرد: نوجوانان و جوانان كهگيلويه و بويراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از ايران اسلامي دفاع كردند و امروز نيز در ساير عرصه ها از جمله تئاتر و نمايش هنرنمايي مي كنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد نيز در اين آيين، گفت: در بخش استاني بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه داستاني كودك و نوجوان 14 فيلم در شهرهاي ياسوج، گچساران و دهدشت نمايش داده شد.
امين كمالوندي موضوع فيلم هاي نمايش داده شده در اين سه شهر را شامل دفاع مقدس، اجتماعي، بومي و درباره يا براي كودكان و نوجوانان اعلام كرد.
وي افزود: اصفهان ميزبان بخش اصلي اين جشنواره بود و به طور همزمان در كهگيلويه و بويراحمد و 9 استان ديگر كشور نيز برگزار شد.
در بخش استاني بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه داستاني كودك و نوجوان فيلم او خوب سنگ مي زند به كارگرداني و نويسندگي هادي محقق از دهدشت برگزيده شد و عوامل ساخت آن با اهداي لوح سپاس و جوايز ارزنده مورد تجليل قرار گرفتند./س
برچسب ها: فیلم ، کودک ، نوجوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.