سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ارسال 400 اثر به جشنواره فیلم حوزه

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ارسال 400اثر به جشنواره فیلم حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‎الاسلام کمساری در نشست اعضای جشنواره فیلم اشراق، اظهارکرد: این جشنواره برای دومین بار به همت مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‏‎شود.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این جشنواره اهداف متعددی را دنبال می‎کند که یکی از آنها آشناکردن طلاب با این مقوله و همچنین ایجاد تعامل حوزه با هنرمندان عرصه فیلمسازی و فعالیت‎های مشترک و هدفمند در این عرصه است.

حجت الاسلام کمساری یادآورشد: این جشنواره رفته رفته جای خود را در بین جشنواره‎های فرهنگی و هنری کشور باز می‎کند و طلاب نیز با ورود بیشتر به این عرصه خود را برای فعالیت در اجزای مختلف فرهنگی کشور به خصوص سینما آماده می‎کنند.

وی گفت: به جشنواره فیلم اشراق 400 اثر هنری رسیده است که با توجه به اینکه بسیاری از آثار از پیش تولید شده و این که یک سال هم بیشتر بین این دو جشنواره فاصله نبود امسال تصور می‎شد آثار کمتری به جشنواره برسد که خوشبختانه در عین افزایش کیفیت آثار، به میزان سال قبل، اثر تولیدی هنری به جشنواره رسید.

حجت الاسلام کمساری یادآورشد: امسال به منظور حمایت از طلاب و به منظور جلوگیری از اجحاف از حق دیگران بخش ویژه طلاب نیز در نظر گرفته شده است که فقط در این بخش فیلم‎هایی که توسط طلاب تهیه شده است به نمایش در می‎آید.

وی با ذکر این مطلب که طلاب هنرمند نیازمند حمایت جدی هستند، گفت: این جشنواره در روزهای 7،8 و 9 آبان در سینما وتوس برگزار می‎شود و در روز پایانی نیز با دعوت از چهره‎‌های نام‎آور سینما جشن مفصلی در این زمینه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری میزگردهای علمی و انتشار نشریه تخصصی ویژه این جشنواره خبرداد.

خاطرنشان می شود: در این نشست از پوستر جشنواره عکس و فیلم حوزه نیز رونمایی شد./س

برچسب ها: قم ، ارسلگاثر ، جشنواره ، فیلم ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.