سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با پایان یک هفته رقابت در تبریز؛

جلالیان نایب قهرمان بخش انفرادی تور تنیس آسیا شد

تنیس‌باز قمی با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های تنیس قهرمانی تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، امیرحسین جلالیان به عنوان ستاره تنیس قم و تنها تنیس‌باز قمی حاضر در رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا توانست از اعتبار تنیس قم به خوبی دفاع کرده و برای ورزش قم در این رویداد مهم افتخار کسب کند.

این تنیس‌باز که یکی از 2 تنیس‌باز در ترکیب تیم ملی پسران تنیس کشورمان اعزامی رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا بود و برای نخستین بار این شانس را به تنیس قم داد که یک نماینده در تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشد، حالا در تور تنیس آسیا افتخارآفرین شده است.

جلالیان از استعدادهای درخشان و آینده‌دار تنیس قم و کشورمان است که مطمئناً در آینده‌ای نزدیک می‌توان از وی در سطح اول تنیس آسیا و حتی جهان نیز شنید، تنیسوری که از رده‌های سنی پایه در قم شناسایی شده و اکنون به یکی از چهره‌های پرفروغ این رشته تبدیل شده است.

جلالیان که در حال حاضر جزو تنیسورهای رده سنی زیر 14 سال محسوب می‌شود، امسال در مسابقات هفته‌های اول و دوم تور تنیس آسیا که تیرماه به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی انقلاب به انجام رسید، فروغ خیره‌کننده‌ای داشت و مقام‌های قابل توجهی کسب کرد.

این تنیس‌باز ارزنده به خاطر درخششی که در رقابت‌های لیگ، قهرمانی کشور و تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا داشت به عنوان یکی از اعضای تیم ملی کشورمان برای اعزام به مسابقات همین رده سنی در پیکارهای غرب آسیا نیز انتخاب شد.

در پایان مسابقات هفته سوم تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا در تبریز، جلالیان در ادامه بازی‌های خوب خود در این پیکارها توانست بین برترین‌ها قرار بگیرد و در رده‌بندی نهایی بخش انفرادی هفته سوم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

در بخش انفرادی این دوره از پیکارها در بخش پسران تنیسورهای راه‌یافته به مرحله فینال مسابقات در حالی مشخص شدند که در مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها در تبریز امیرمحمد ادب‌جو و محمدحسین جلالیان توانستند با نتیجه مشابه 2 بر صفر به ترتیب از سد سینا مقیمی و عماد گودرزی عبور کردند و به فینال انفرادی رقابت‌های تور زیر 14 سال آسیا در شهر تبریز راه یافتند.

بدین ترتیب در بازی نهایی برای کسب عنوان قهرمانی بخش انفرادی جلالیان و ادب‌جو به مصاف هم رفتند که در نهایت این ادب‌جو بود که توانست با امتیازهای (6 بر 1) و (6 بر 4) جلالیان را شکست داده و قهرمان شود در حالی که جلالیان به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد./س

برچسب ها: قم ، جلالیان ، نایب ، قهرمان ، تنیس ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.