سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمپور: رقابت جهانی در مسابقات آسیایی تیر و کمان هم جاری است

کماندار با سابقه تیم ملی کامپوند بانوان گفت: تیم های شرقی سرمایه گذاری خوبی روی رشته کامپوند داشته اند و ما با حضور در مسابقات آسیایی در حقیقت به یک رقابت جهانی می رویم.

سکینه قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازگشت دوباره به تیم ملی تأکید کرد: از ماه رمضان به اردوی تیم ملی رفتم و از طرفی در جریان لیگ هم عضو تیم پاس قوامین بودم. مربی تیم ملی با دیدن بازیهای لیگ خواستار حضورم در جمع نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی شد.

وی در مورد جدید بودن ترکیب تیم توضیح داد: نمی توان گفت تمام اعضای تیم جدید هستند. علاوه بر من، شبنم سرلک هم در تیم کامپوند بانوان از بازیکنان قدیمی است که در سال 2011 قهرمان جهان و بخش تیمی شد، عابدی هم پیش از این در بازیهای اسلامی برنز انفرادی گرفت و به این ترتیب وضعیت تیم با این نفرات خوب به نظر می رسد.

**کامپوند آسیا پیشرفت کرده است

قاسمپور از مسابقات آسیایی چین تایپه گفت: مسابقات قهرمانی آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود. امسال هم در 29 اکتبر تا 3 نوامبر در این بازیها شرکت می کنیم.

بازیکن تیم ملی کامپوند اضافه کرد: با توجه به اینکه رشته کامپوند به بازیهای آسیایی اینچئون کره راه پیدا کرده و کشورهای شرقی هم سرمایه گذاری خوبی روی این رشته کرده اند، رقابت در بازیهای آسیایی به یک رقابت جهانی تبدیل شده است. بازیکنان حاضر در این رقابت ها همان نفراتی هستند که در مسابقات جهانی حضور دارند.

**تیراندازی با بچه داری!

قاسمپور دلیل اصلی دوری خود از تیر و کمان در سالهای گذشته را فرزند دار شدن و مسائل خانوادگی عنوان کرد که با این وجود باز هم جلوی ورزش حرفه ای وی و شبنم سرلک را در ادامه نگرفته است.

عضو تیم کامپوند بانوان تأکید کرد: فرزند من 3 سال و فرزند شبنم سرلک یک ساله است با این وجود هر دو در تمرینات تیم حضور داریم و به کار خود می پردازیم.

پايان متن/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.